Puppy Village

Puppy Village

Puppy Village is de leukste plek om hond te zijn! Of je nu net een nieuwe pup hebt, of al jaren met je beste maatje samen bent - we hebben alles wat je nodig hebt!
Online dierenwinkel
Filter 674 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 633 met beschrijving

• Jill Leysner
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Goede en Snelle Service! Mijn bestelling kwam aan op de verjaardag van mijn Hond! Dus die kon meteen genieten van haar speeltjes😁

• Christa Van den doel
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Super snelle levering, leuk ingepakt en uitgebreid assortiment. Ga hier zeker vaker bestellen!

• Hoe beoordeel je Puppy Village?

• Lien Cobbaert
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Bestellingen worden steeds heel snel geleverd.

• Sharon Blomsma
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Snelle levering en goed verpakt. Helemaal tevreden!

• Romee
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Superleuke speeltjes voor de hond

• N. Plass
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Voor de verjaardag van onze hondjes o.a. pakketjes gehaald met een feestmuts en 2 speeltjes. Het pakket is snel geleverd, met zorg ingepakt en er zat ook een leuk kaartje bij met kortingscode voor mijn volgende bestelling! Wij zijn zeer tevreden en gaan hier zeker vaker een bestelling plaatsen!

Antwoord van Puppy Village

Hi N, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. We hopen je snel weer terug te zien! - Woef, Woef, Hoera! 🐶

• Marc Bosch
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Grootste aanbieder voor het grotere honden kauw/bijt speelgoed! goede prijzen en snel geleverd 2 dagen!

Antwoord van Puppy Village

Hi Marc, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment en de snelle levering van je bestelling. We hopen je snel weer terug te zien! 🐶

• Gesine Brouwer
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Snelle service en netjes verpakt en nog wat extra lekkers erbij .

Antwoord van Puppy Village

Hi Gesine, bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. We hopen je snel weer terug te zien! 🐶

• Monique Vos
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Goede service. Snel geleverd.

Antwoord van Puppy Village

Hi Monique, bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. We hopen je snel weer terug te zien! 🐶

• Suzan Beenen
    Geverifieerde klant van Puppy Village

Hele snelle nette service na het bestellen van de frisbee voor mijn border collie

Antwoord van Puppy Village

Hi Suzan, bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. We hopen je snel weer terug te zien! 🐶