ROLLEMAN® Official Store

ROLLEMAN® Official Store

Original lifestyle brand established in 2020.
Filter 1505 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 979 met beschrijving

Taal

• Delano D

Goede spulen top kwalitei

• Nelleke Otten
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Snel en nog een kadootje erbij gekregen echt tof

Antwoord van ROLLEMAN® Official Store

Beste klant, Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij onze webshop. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het doet ons goed om te weten dat we daarin zijn geslaagd. We kijken er zeker naar uit om je weer terug te zien op onze webshop. We zullen blijven werken aan het verbeteren van ons assortiment en onze service, zodat we je telkens weer kunnen verrassen met nieuwe producten en een geweldige winkelervaring. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam ROLLEMAN® STORE

• Hoe beoordeel je ROLLEMAN® Official Store?

• Carolyn Raassing

Altijd super kwaliteit
    En snelle levering

• Stacey Van der kraan
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Hele mooie producten... helaas jammer dar ze weinig grote maat hadde

Antwoord van ROLLEMAN® Official Store

Beste klant, De grote maten komen weer na de zomervakantie. Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij onze webshop. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het doet ons goed om te weten dat we daarin zijn geslaagd. We kijken er zeker naar uit om je weer terug te zien op onze webshop. We zullen blijven werken aan het verbeteren van ons assortiment en onze service, zodat we je telkens weer kunnen verrassen met nieuwe producten en een geweldige winkelervaring. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam ROLLEMAN® STORE

• Cobus Doornberg

Goede levering top

• Tanja Sijbers
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Top sevice snelle levering en goede kwaliteit

• Martine Van den boogaard
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Mooie prijzen en goeie service super mooi spul ook zowel voor volwassenen als voor kinderen

• pieta weinand

goede levering en kwaliteit

• Sonja De Sain
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Alles snel geleverd zeer goed bedrijf blij met mijn paarse zomer setje 👍👍

• carolus vincent
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Zeer netjes en vriendelijk en altijd netjes optijd de bestelling dank jullie

• Jurrian Van Iwaarden
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Mooi shirt, snelle levering en goed advies via WhatsApp gekregen!

• Pieta Zanoli

Altijd goede service

• Koen Roosen
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Altijd piekfijn inorde en snele levering

• P.j.a.a Zantvliet
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Netjes. Verpakt maat goed en snelle levering

• Vincent Bakker

Snel en kwaliteit

• anja Hendriks van lierop

Mooie kleding snelle levering

• Anthony Devries

Snelle levring

• Veerle De decker
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Snelle service en mooie degelijke spullen. Heel tevreden en aanrader.

• Joanne Roolvink
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Deze winkel raad ik echt aan krijgen van mij dikke 10 geen klachten zal zeker hier bestellen mij favoriet shoppie

• Wilfred Kranenburg
    Geverifieerde klant van ROLLEMAN® Official Store

Zeer snelle levering, en een goed product.