Robot-ramenwassers.nl

Robot-ramenwassers.nl

Robot-ramenwassers.nl is een Online webwinkel in Robot ramen reinigers en bijbehorende accessoires.
8,7
  • Annie Bohets
    Review voor Robot-ramenwassers.nl

De klantenservice is helemaal top! Ik kreeg steeds snelle en vriendelijke reacties, ook na de betaling van de aankoop.

Ik heb de Wall-E robot gekocht, helaas liet die flinke strepen achter na het poetsen, terwijl de ramen vrij schoon waren en ik de instructies nauwkeurig opvolgde.

Behalve dat, was het een prima apparaat, dat zelfs de onderkant van onze glazen overkapping aankon, zonder naar beneden te vallen.

Natuurlijk is het eindresultaat, streeploos schoon, het belangrijkste en dus kreeg ik van klantenservice akkoord om het apparaat retour te sturen, zonder kosten en het geld terugbetaald te krijgen.

Dit is ondertussen netjes en volgens afspraak gebeurd. Ik overweeg de G&S Smart Robot Ramenreiniger - FBC Goods aan te schaffen en hopelijk geeft die wel een streeploos resultaat.

Ik weet in ieder geval, dat ik op hun top klantenservice kan rekenen en dat is veel waard in mijn visie!