Smussclean.com

Smussclean.com

Online winkel in slimme schoonmaakrobots voor thuis.
8,8

• Marjolein
    Review voor Smussclean.com

Snelle levering! Een compacte, handzame en krachtige handstofzuiger! Hij zuigt in een keer mijn deurmat schoon. Dat is met geen enkele andere stofzuiger zo snel en goed gelukt. Ik ben er blij mee!

• Patrick
    Review voor Smussclean.com

Ik had oplaadproblemen met mijn liectroux L200. Kreeg via eerst app contact en later via de mail mogelijke oplossingen. Contact was erg goed: snel, vriendelijk en vakkundig. Dit heeft er mede voor gezorgd dat het probleem verholpen is.
    Prima service.

• Hoe beoordeel je Smussclean.com?

• Thieu de Graef

• Peter Cederpark
    Geverifieerde klant van Smussclean.com

Uitstekend service. Ik had verkeerde postcode ingevoerd waardoor vertraging ontstaat, maar de klanten service stuurde direct een andere op. Een topper...

• Jimmy
    Geverifieerde klant van Smussclean.com

Handige website en snel te bestellen. De robot (Liectroux YW509) echter is niet wat ik had verwacht. Hij sproeit veel te veel. Daardoor is na 1 raam zijn doek al nat bij de volgende raam kan hij zijn patroon niet meer goed volgen. Zonder sprayen (met een nieuwe droge doek) werkt het wel. Maar goed waarom heb ik dan juist 2 bakken met automatisch sproeien. Heb hem pas alleen binnen getest, buiten moet nog. Hij is wel een heel stuk stiller dan een ander model wat ik had, dat is een groot pluspunt.

• Leny Raats
    Geverifieerde klant van Smussclean.com

Zeer tevreden met de robot Raamwasser ik gebruik hem voor de glazen balkonplaten aan de buitenkant op 8 hoog. De rest van de ramen kan ik gelukkig nog zelf wassen.

• J Oomkes
    Geverifieerde klant van Smussclean.com

Door relatie reviewnaam en webwinkelnaam duidelijker te koppelen.
    Omdat de bestelling veel kleiner in omvang was dan gedacht werd het als brievenbus post afgeleverd en zit je voor niets op de DHL te wachten.
    Het product ziet er “minder” uit dan op de on line video. Moet het nog gaan aanbrengen.

• LMP Bremmers
    Review voor Smussclean.com

Door een foutje een 3 meter kabel geleverd ipv de bestelde 6 meter.
    Mocht de 3 meter houden en kreeg een nieuwe 6 meter opgestuurd.

• Emiel Gussen
    Geverifieerde klant van Smussclean.com

Snelle levering, goed product! Bedankt.

• Annie Bohets
    Review voor Smussclean.com

De klantenservice is helemaal top! Ik kreeg steeds snelle en vriendelijke reacties, ook na de betaling van de aankoop.

Ik heb de Wall-E robot gekocht, helaas liet die flinke strepen achter na het poetsen, terwijl de ramen vrij schoon waren en ik de instructies nauwkeurig opvolgde.

Behalve dat, was het een prima apparaat, dat zelfs de onderkant van onze glazen overkapping aankon, zonder naar beneden te vallen.

Natuurlijk is het eindresultaat, streeploos schoon, het belangrijkste en dus kreeg ik van klantenservice akkoord om het apparaat retour te sturen, zonder kosten en het geld terugbetaald te krijgen.

Dit is ondertussen netjes en volgens afspraak gebeurd. Ik overweeg de G&S Smart Robot Ramenreiniger - FBC Goods aan te schaffen en hopelijk geeft die wel een streeploos resultaat.

Ik weet in ieder geval, dat ik op hun top klantenservice kan rekenen en dat is veel waard in mijn visie!