Rosa de Bij
Wij hebben verschillende duurzame traktatieconcepten. Hierbij staat altijd een activatie centraal. Met de traktatie gaan de kinderen lekker aan de slag om wat leuks te maken! Geen traktaties die meteen worden weggegooid, maar meer duurzaam en doordacht.
9,6
Filter 149 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 75 met beschrijving

• Larissa Both

Snel en netjes geleverd!

• Martin Heidekamp

Prima!

• Hoe beoordeel je Rosa de Bij?

• charlotte van de Haar
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Hier vond ik precies wat ik nodig had! Ik zocht zakjes vergeet-me-niet zaadjes om uit te delen bij een afscheid, maar dan wel in een gezellige leuke verpakking en het liefst ook nog voor een vriendelijke prijs. Nou dat is gelukt! Ik had mijn bestelling super snel in huis en fijn ook dat het door de brievenbus kwam zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Hier bestel ik graag weer eens want ik heb een groot assortiment leuke producten gezien, leuk als je een cadeautje zoekt voor welke gelegenheid dan ook

• Karin Schut-Hese
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Bestelling was zoals verwacht. Helaas zat de teleurstelling in het feit dat op de website staat dat wanneer je voor 15.00 besteld, het dezelfde dag nog wordt verwerkt. Helaas werd dat pas de volgende dag.

Antwoord van Rosa de Bij

Hi Karin,

Leuk dat je bij ons besteld hebt! Het klopt inderdaad dat we de leverbelofte niet altijd gehaald hebben. Dit komt omdat we een klein inpakteam hebben en niet altijd even goed kunnen inschatten hoeveel bestellingen er binnen komen. Als we verwachten dat er veel bestellingen zijn, dan passen we de levertijd aan op de website. Dit heeft alleen een kleine vertraging. Onze excuses voor het ongemak! Fijn dat de bedankjes verder wél bevallen. Groet, Peter

• Wendy
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Snelle levering van ontzettend leuke kaartjes!

• Denise Kroes
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Snelle levering en zag er erg netjes uit. Helaas ontbrak er iets in de bestelling, maar dit is door de organisatie keurig opgelost.

• Danielle
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Super leuk cadeautje! De ontvangers zijn blij.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Goede site, snelle levering, leuk verpakt. Een aanrader :-)!

• Gerlinde Van der rauwelaert
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Ik was verbaasd dat het zulke kleine zakjes waren .durf ze amper afgeven .

Antwoord van Rosa de Bij

Beste Gerlinde,

Leuk dat je bij ons besteld hebt! We snappen alleen niet helemaal waarom je verbaasd bent over de afmetingen. We hebben namelijk in de beschrijving én bij de productfoto's de afmetingen staan. Dit hebben we juist gedaan om verwarring te voorkomen. We hebben ook andere bedankjes met grotere afmetingen, deze zijn alleen wat duurder. We kunnen het je aanbieden dat je de bedankjes naar ons retour stuurt, dan storten wij het aankoopbedrag weer naar je terug.

Vriendelijke groet, Peter van Rosa de Bij

Zie ook: https://www.rosadebij.nl//Files/10/322000/322288/ProductPhotos/620/1961536830.png

• Ria van der Heide
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Via de mail duidelijk gecommuniceerd, snelle levering, duidelijke instructie.

• Jun-Yi Lee
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Goed verpakt, snelle levering. Heel blij mee!

• Nathalie Gillis
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Heel mooi en knap gedaan.

• Veerle Smet
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Nog mooier dan op de website. Mooie zakjes, echt een top cadeau.

• Joke Sprik
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Per ongeluk verkeerde levering wat heel goed en snel werd opgelost! Goede service👍!! Mooi product!

• Joyce Post
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Snelle service, goede levering.

• Nexus Onderwijs Aloysiusstichting
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Allereerst is het gewoon een superleuk product, de confetti zaadjes. Wij hebben op school voor alle kinderen een zakje met zaadjes, en een lief kaartje erbij, gemaakt. Dit is aan ze gegeven na een projectavond met als thema: GiGaGroen. de kids vonden het zeer verrassend!

• Saffira Comvalius
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Goede service en het product ziet er netjes uit

• Paula van Truijen
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Het was geweldig lekker snel😊bezorgd

• Aleksandra Zawada- van der Velden
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Snelle levering. Top kwaliteit.

• Wilco Batelaan
    Geverifieerde klant van Rosa de Bij

Prima kwaliteit en goede levering.