Ruiteroutfit
Ruiteroutfit heeft als doel om de beste, geselecteerde merken aan te bieden. Geen massa merken, maar paardrijkleding welke technisch, duurzaam en modisch zijn. Paardrijkleding welke geproduceerd wordt in Europa en Noord Afrika om de productie duurzaam te houden en lange levertijden te voorkomen. Een kleine greep uit het assortiment van Ruiterouftit; wedstrijdjasjes; rijleggings, base-layers en wedstrijdshirts. Ook aan de jeugd is gedacht met de junior collectie. Paardrijkleding moet fijn te dragen zijn en lang meegaan. Of je nu recratief rijdt of wedstrijdruiter bent, goede paardrijkleding is de basis.
De zekerheden van https://www.ruiteroutfit.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022