SWAPgifts.nl

SWAPgifts.nl

SWAPgifts.nl is een webwinkel gespecialiseerd in cadeautjes. Een groot divers assortiment van producten die direct uit voorraad geleverd worden. Alle producten zijn duidelijk in verschillende categorieën en subcategorieën terug te vinden. SWAPgifts stelt haar assortiment samen op basis van de volgende criteria: cadeau waardig, goede prijs/kwaliteit verhouding, direct leverbaar en bij voorkeur Nederlands fabrikaat. Bij SWAPgifts.nl vind je ook traditioneel speelgoed zoals speelgoed van hout en gezelschapsspelletjes.
De zekerheden van https://www.swapgifts.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022