Sandra's Second's

Sandra's Second's

Op deze website vind u gerestylde meubels en woonaccesoires in landelijke, stoere, industriële en brocante stijl.
We gebruiken hiervoor vooral oude grenen en eiken meubels, omdat deze vaak uiterst sfeervol zijn.
Ook voor stoere en landelijke woonaccessoires kunt u bij ons terecht.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 10.00-12.00 uur/13.30-17.30 uur
Dinsdag 10.00-12.00 uur/13.30-17.30 uur
En op afspraak!

• Lia Wester
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Snelle levering en leuk verpakt

• Yvette Feddema
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Super mooie gruttersbak besteld. Was precies wat er op de foto stond. Alleen erg lang op moeten wachten. Maar toen die aankwam super ingepakt! Top!

• Hoe beoordeel je Sandra's Second's?

• Linda Rosenboom
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Een stoere wc rolhouder besteld binnen paar dagen afgeleverd. Super goed verpakt met leuke sticker en een kaartje met persoonlijke boodschap en heerlijk zeepje erbij. Echt top

• Irene
    Review voor Sandra's Second's

Prachtigđź’š sober landelijk droogstuk. Met een mooi geurzakje als cadeautje!

• Ria van Denderen
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Heb inderdaad lang moeten wachten. Gruttersbak lijkt van ander hout als op de foto. Ziet er wel netjes uit.

• Ageeth Stulen
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Super behandelt levering kwam later maar persoonlijk op de hoogte gehouden

• Monique Rietvelt
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Een snelle reactie bij bestelling,snel geleverd en mevrouw kwam het zelf brengen.....een heel aardige mevrouw,waar ik zeker nog eens bij ga bestellen.

• Tilly Philippen

Goede service

• Petra Mathijsen
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Netjes afgeleverd en wat ik verwachte, heel mooi productđź‘Ś

• Sandra
    Geverifieerde klant van Sandra's Second's

Krijtverf besteld op 25-01. Op de site staat we streven ernaar uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren. Als een artikel dan besteld moet worden, zou het wel fijn zijn als je daarvan op de hoogte wordt gebracht.
    Na zelf paar keer navraag te doen, kreeg ik een track&trace code. Deze bleef echter staan op 'pakket nog niet door postnl ontvangen of verwerkt'. Webwinkel is hier goed achteraan gegaan bij de leverancier. Er is gisteren een nieuwe pot verf verstuurd, die ik dan vandaag (04-02) gelukkig heb ontvangen. Het eerste pakket is waarschijnlijk kwijtgeraakt bij de post.