Siliconepleasure

Siliconepleasure

Zijn wij de enige? Helaas niet. Maar wij zijn WEL uniek! Wij regelen alles zelf, van inkoop tot levering. Alle artikelen (mits anders aangegeven) worden dan ook uitgekozen op basis van een aantal eisen met als belangrijkste de KWALITEIT. Het aanbod is Exclusief en wordt dus enkel door ons aangeboden. Service is voor ons en natuurlijk onze klanten van uiterste belang. Ik geloof dat service de pilaar is van iedere organisatie, in ieder geval die van siliconepleasure. Van juiste en volledige product informatie tot snelle levering, elk detail is van belang. Graag houden wij de lijntjes kort, maken duidelijke afspraken met de partijen waar wij mee samen werken en staan vierkant achter onze klanten. Tevreden klanten daar doen wij het voor!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021