Smaakje
Smaakje is een verwenmoment voor thuis. Met onze unieke Nederlandse smaakjes wordt het nog makkelijker om thuis te genieten.

Het is meer dan een koffiesiroop. Het geeft jou dat Nederlandse gevoel. En het is ook lekker in je thee, cocktail, shotje, kwark of over je dessert.

Alles doen wij in een Nederlandse tint, met lokale ingrediënten, bezorgen op de fiets en maken bewuste keuzes. Zo zijn onze etiketten en verpakkingsdozen gemaakt van 100% gerecycled materiaal.
Koffiesiroop, Siroop
  • Jolanda
    Review voor Smaakje

Smaakje kun je ook toevoegen aan ijs. Echt heerlijk! Er is zoveel keuze in de verschillende smaakjes. Leuk en lekker om uit te proberen.

• Fleur
    Review voor Smaakje

Hele lekkere siropen, goeie service, veel verschillende smaken en zeker een goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!

• Hoe beoordeel je Smaakje?

• Tim
    Review voor Smaakje

Het product is werkelijk waar heerlijk!

• Julia
    Review voor Smaakje

De combi tussen de smaak, hoe het er uit ziet, de mooie socials en het vriendelijke personeel maakt het smaakje in de koffie speciaal. Een kleine traktatie op je dag. Heerlijk!

• Laura
    Review voor Smaakje

Smaakje kan overal in! Ik heb het zoal geprobeerd in mijn thee, kwark en zelfs in een shotje wodka. Het is ook niet te duur, super dus.

• Sydney
    Review voor Smaakje

Heerlijk smaakje, net even wat anders. Feestje voor in de koffie!

• Sanne
    Review voor Smaakje

Wat een top product! Geeft net dat extraatje aan je normale koffie! Ook vriendinnen van mij zijn er helemaal verliefd op ✨

• Quinty
    Review voor Smaakje

Wat een super product! Niet alleen lekker voor in de koffie maar ook voor in de kwark, thee, yoghurt etc.

• Antoinette
    Review voor Smaakje

Ideaal om het in je koffie, toetje en gebak te doen!

• stan
    Review voor Smaakje

Heerlijke variatie in de inspiratieloze zwarte koffie die bij ons altijd geschonken wordt!