Padangstraat 1
7535 AA Enschede

7,5

-1%

Jan de Boer beoordeelde op 2019-07-10

Bij levering in mei was 1 van de 6 panelen beschadigd, dit direct bij de chaufeur gemeld en bij Mitchel. Hij zou contact opnemen met de transporteur. Na weken wachten zelf contact opgenomen hij ging er achter aan. Tot 3 keer aan toe zou er een paneel geleverd worden, maar aldoor niets. Moet wel een vrijedag opnemen. Na een duidelijke brief kreeg ik een netjes voorstel, een geld bedrag retour en ze gingen achter het paneel aan. Geld keurig op tijd gestort maar ze reageren weer niet op mail verkeer of per telefoon. Nu na 10 weken staat er onverwacht een chauffeur met het vervangende paneel voor mijn deur, het is opgelost. Mitchell de panelen die je leverd zijn goed, de service is niet slecht maar kan beter. De comminicatie mag je echt aan werken.

Groeten Jan

Tamara Voorintholt beoordeelde op 2019-06-10

Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon hetgeen verkopen wat je nodig hebt. Goede communicatie en denken met je mee. Mitchell bedankt.

Valentijn scuric beoordeelde op 2019-05-08

Ik kan solarvoordeelshop (Mitchell) niet anders als een dikke 10 geven. Geen gladde verkopers praatjes. maar gewoon een verkoper die met je mee dénkt. En je alleen maar iets verkoopt wat je nodig hebt. En a merken met een super prijs verkoopt. Mitchell bedankt. dikke duim voor je bedrijf

J. Zeelenberg beoordeelde op 2019-05-08

Op 26 maart 2019 zijn er bij ons zonnepanelen geplaatst door Solarvoordeelshop.
Het verloop vooraf is naar wens verlopen: afspraken over prijsopgave; productadvisering en levering zijn correct geweest.
Ook de plaatsing was volledig naar wens: op tijd en met zorg uitgevoerd.
Er waren 2 punten op de factuur niet conform de opgave in de offerte:
De garantie vermelding van 25 jaar voor de omvormer en de garantievermelding van 5 jaar op de montage.
Beide punten met Mitchell besproken en die heeft toegezegd een nieuwe factuur
te sturen omdat de gegevens op de factuur alleen rechtsgeldigheid verlenen.
Tevens door hem toegezegd dat een foto die hij gemaakt heeft van het productlabel van de zonnepanelen naar mij zou worden doorgezonden.
Ik hem aangegeven dat ik de betaling per omgaande zou uitvoeren en erop vertrouw dat hij de gemaakte afspraken zou nakomen.
Na 2 weken wachten toch maar eens een mail gestuurd met de vraag waar die gegevens blijven.
Na nog eens 2 weken wachten maar eens gebeld en kreeg de verrassende reactie
dat hij nooit iets ontvangen zou hebben. Hij zou dat nog diezelfde avond in orde maken. Echter tot nu toe nog steeds niets ontvangen.
Inmiddels wel weer gebeld: "hij stond op de ladder" en zou mij over 10 minuten terugbellen. Dat moet nu - na 3 dagen - nog gebeuren.
Ik vind het van onbehoorlijk gedrag getuigen als je bij herhaling toezeggingen niet nakomt en ook nog de indruk wilt wekken dat er sprake van onmacht zou zijn.

Het is onbegrijpelijk dat dit soort eenvoudige vragen niet opgelost worden en ontstaat er de indruk als zou er toch iets aan de hand kunnen zijn met de levering.
Deze gang van zaken doet mij ernstig twijfelen aan evt. begeleiding bij garantie
aanspraken.

Mitchell, ik roep je hierbij op om alsnog zo spoedig mogelijk de gemaakte afspraken na te komen, waarna ik mijn reactie zal bijstellen!!

A Dekkers / G van Koppen beoordeelde op 2019-03-20

Na onze bestelling te hebben gedaan zijn de bestelde spullen op[ de aangegeven plaats en tijd geleverd.
Ondersteuning vanuit de solarvoordeelshop is erg netjes en er wordt meegedacht.

De prijs kwaliteit en de service is erg goed.
Aanbevolen om uw zonnepanelen bij deze winkel af te nemen.

Eethuis Chapeau Gaanderen beoordeelde op 2019-03-19

Goede en snelle service altijd vriendelijk te woord gestaan ,super ..bedankt

Reactie van Solarvoordeelshop:
Dank voor uw reactie, veel plezier met uw aankoop

Erik beoordeelde op 2019-03-14

Het contact voor de aankoop was heel goed . Maar eenmaal gekocht is er geen contact meer mogelijk lijkt het . Of Mitchell heeft het heeeeel druk .....erg jammer . Hij zou mij terug bellen , app gestuurd , geen reactie.

Reactie van Solarvoordeelshop:
Onze excuses voor deze ervaring. Ondanks dat we enorm veel waarde hechten om de goedkoopste van Nederland te zijn, willen wij natuurlijk ook onze klanten de beste service bieden. Helaas is dit bij u niet goed gegaan. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u altijd het contact formulier op onze site gebruiken. Dit wordt sneller gelezen dan WhatsApp.

Patrick Eikelboom beoordeelde op 2019-03-12

De panelen waren binnen 3 dagen binnen en de installatie werd netjes op de geplande datum geplaatst. Zeker aan te raden.

Reactie van Solarvoordeelshop:
Dank u voor uw vermelding