SpaCompleet

SpaCompleet

SpaCompleet: Online warenhuis op het gebied van spa's
Onze naam zegt het al. We zijn compleet op het gebied van spa, jacuzzi en hottub producten. En compleet wil ook zeggen dat we onze producten graag vakkundig bij je installeren. We weten dus waar we over praten! We helpen je graag met het adviseren welke producten het meest geschikt zijn voor je spa of jacuzzi. Onze webshop biedt een groot asssortiment producten van spa's tot buitendouches en van heerlijke geurtjes tot de beste producten voor je wateronderhoud. Uiteraard mogen ook de trapjes, coverlifters en andere handige accessoires niet ontbreken. Neem gerust contact met ons op als je vragen of uitleg nodig hebt. We staan van maandag tot zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur telefonisch voor je klaar; een mailtje sturen kan natuurlijk 24 uur per dag en 7 dagen in de week !

Waterbehandeling Spafilters Geurtjes Reiniging Spa's Opblaasbare spa Spacovers Coverlifters Trapjes Accessoires Buitendouches Maandknallers
Product super snel (gratis) geleverd tegen een zeer gunstige prijs
Donderdag 9 augustus 2018 - Kees

HET LAATSTE SPA NIEUWS
Heerlijk genieten met de Bestway Lay-Z Spa's
Aug
Wil jij heerlijk genieten in een jacuzzi die je niet het hele jaar hoeft te onderhouden? Dan zijn die Lay-Z Spa's van Bestway dé oplossing! Wat houdt het in? De zogenaamde 'portable spa's' werken hetzelfde als normale jacuzzi's of
MEER LEZEN
Een heerlijke spageur zonder reststoffen
Mar
De belevenis in je spa of hottub wordt nog aangenamer door het toevoegen van aromatherapie. Ontspan volledig en geniet extra door het toevoegen van een badparfum. Er zijn veel goede merken op de markt maar natuurlijk ook minder goede. Het verschil
MEER LEZEN
Help! Het water in mijn spa schuimt
Mar
Het overkomt de meeste spabezitters wel eens. Je wil heerlijk gaan ontspannen in je spa of whirlpool en direct na het inschakelen van de massagepomp merk je op dat het water schuimt. Dat is vervelend en ziet er niet prettig uit. Om te begrijpen
De zekerheden van https://spacompleet.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018