Spark Bike
Betrouwbaar, Opvouwbaar, Onmisbaar. Ervaar de ultieme vrijheid!
Ben je op zoek naar de ideale fiets die je overal moeiteloos naar toe brengt? Welkom bij Spark Bike.
fietswinkel elektrische fatbikes elektrische vouwfietsen

• Sacha Visser
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Mooi product en vlotte service.

• A Bosveld
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Prima geholpen fijne fietsen!

• Hoe beoordeel je Spark Bike?

• Harry

Toen

• Monique
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Super zaak, lieve mensen en heerlijke fiets we gaan ervan genieten 😉

• Pieter Verstegen
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Super service, komen afspraken na, duidelijke uitleg, nemen de tijd voor je.

• Jan en Helma Stultjens
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Hele persoonlijke prettige en deskundige begeleiding zowel bij de seniorenexpo in Veldhoven als bij de proefrit in Nijkerk en als laatste bij de levering van onze fietsen. De fietsen zijn niet alleen heel mooi en sportief maar voelen ook heel degelijk aan. En heel eenvoudig in en uit te klappen en zo in de auto. Een licht bijgeluid vanuit de motor van een van onze fietsen werd heel serieus gemonitord en gevraagd werd om Spark Bike goed te blijven informeren over het al dan niet aanhouden van het bijgeluid.

• Rene Reijerse
    Geverifieerde klant van Spark Bike

De proefrit op de fiets en wandelbeurs en daarna het prettig en deskundig gesprek met de eigenaren van Spark bike heeft ons over de streep gehaald om twee vouwfietsen van Spark te kopen. De eerste fiets ritten thuis, heeft ons besluit alleen maar versterkt en zijn zeer tevreden.

• Jan Van Ham
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Fijne fiets. Eindelijk kan mijn vrouw met beide voeten op de grond staan als ze op de fiets zit. Stuurt geweldig.
    Ontzettend vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je.

• Erik Vernij
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Erg goed geholpen. Goed advies dwz dat goed gekeken is naar de geschikste fiets voor ieder persoon. Fijn product voor een juiste prijs. Eeg blij met de aanschaf

• Arie Bu
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Snelle levering op de afgesproken tijd. Uitleg van bediening en demonstratie van het opvouwen van de fiets bij aflevering. Lader en gereedschapsetje in klein rugtasje erbij en de afspraak dat ik bij problemen maar hoefde te bellen en dan zouden zij hun best doen om het probleem op te lossen.

• Margo Wijman
    Geverifieerde klant van Spark Bike

De touring vouwfiets is keurig afgeleverd. In alle rust is er over de fiets uitleg gegeven. Top bedrijf.

• Herman Jansen
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Zaterdag afspraak voor proefrit, deze gemaakt naar uitgebreide uitleg over werking. Na proefrit bekeken hoe je hem inklapt en uitklapt, erg duidelijk zeer positieve en vriendelijke verkoper technicus. Dus ook maar 2 besteld deze waren Dinsdag gereed om op te halen. Nu al diverse kleine ritten gedaan om er aan te wennen, went uitstekent

• Peter Schuurman
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Een fijne fiets en enthousiast geholpen. Super blij mee

• Jos Pruissen
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Heel goede fiets voor zijn geld ,ben er zeer tevreden mee fietst en zit heerlijk. Echt een aanrader.

• Ingrid Moons
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Uitstekende vouwfiets. In vier handelingen in- en uit te vouwen. Fietst mede door de dikke banden stabiel, ook op een zanderig terrein.

• Monique Biermans
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Ik heb de fiets in Nijkerk opgehaald. Goede service!!
    Ben heel tevreden ober de prijs, kwaliteit van de fiets.

• Catharina Van Esch
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Prijs kun je vergelijken met andere fietsen. Niet duurder of goedkoper .
    Hebben onze fietsen netjes thuis afgeleverd. Dus dat was goede service. Goede uitleg kregen we .

• Yvonne Janssen
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Fietsen zijn thuis geleverd en werd ruim de tijd genomen voor uitleg en demonstratie over het vouwen van de fiets en zelfs werd er gekeken hoe ze het beste in de auto paste

• Arnold van der Braak
    Geverifieerde klant van Spark Bike

Zeer vriendelijke en vakkundig geholpen

• Jochanan

Echt een top fiets!