Special Creations DIY

Special Creations DIY

Personaliseer & Creëer: Ervaar de magie van unieke creaties met stickers, transfers en sublimatieprints. Ontdek Special Creations DIY voor DIY-liefhebbers!
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Gerard van Egmond
    Geverifieerde klant van Special Creations DIY

Zoals altijd weer zeer tevreden met het resultaat van Special creations. Makelijk bestellen via de website. En ook nog eens razendsnel in huis. Dit is al de 4e keer dat ik besteld heb en het zal zeker niet de laatste zijn.

Antwoord van Special Creations DIY

Dank je wel voor de mooie complimenten Gerard! Heel leuk dat de producten van Special Creations op jouw producten van Live Steam Modelbouw mogen pronken. Tot de volgende keer!

• P.A.G. Christ

Prima ontvangen.

• Hoe beoordeel je Special Creations DIY?

• Imke Brassinne
    Geverifieerde klant van Special Creations DIY

Super service, hele vlotte communicatie, snelle levering! Mijn ontwerpen werden ook zorgvuldig nagekeken en ik kreeg de mogelijkheid om nog aanpassingen te doen. Klantenservice is top! Ik ga zeker nog bestellen.

Antwoord van Special Creations DIY

Ik zal altijd mijn best doen om de beste kwaliteit te leveren, daar hoort het nakijken van het ontwerp en toestaan van aanpassingen ook bij! Niet meer dan normaal toch?!

• Denice
    Geverifieerde klant van Special Creations DIY

Superfijne en snelle service!

• J. Stoudam-Harteveld
    Review voor Special Creations DIY

Geweldige service.
    Ze denken ruim met je mee over het ontwerp en duidelijk uitleg waarom . Ik zeg aanrader