Stichting 168 Million Nederland

Stichting 168 Million Nederland

168 Million is begonnen met als doel kinderen de mogelijkheid te bieden om te kunnen sporten. Door onze passie voor sport hebben wij in 2018 de onverwoestbare bal ontwikkeld om kinderen te kunnen laten sporten zonder zich zorgen te hoeven maken dat de bal lek of kapot gaat. Deze bal is ons speerproject geworden om kinderen in ontwikkelingslanden de kans te geven om te spelen en zich ook weer gewoon kind te voelen.
9,9

Taal

• Alexandra
    Review voor Stichting 168 Million Nederland

Al 2 jaar donateur bij deze stichting met een maandelijks vast klein bedrag. Ik volg ze op Facebook. Het mooiste project vind ik toch wel het weesdorp, de andere projecten zijn ook bijzonder, maar dit project is toch een compleet plaatje.

• Bert
    Review voor Stichting 168 Million Nederland

Er kwam iemand (ene Kevin) aan de deur voor een elke maand te herhalen donatie.
    Ik kende deze club niet, maar heb toch toestemming gegeven voor een eenmalige donatie.
    Nu blijkt men toch, in strijd met de instructies, meermaals afgeschreven te hebben.

Antwoord van Stichting 168 Million Nederland

Hoi Bert,

Vervelend te horen dat dit niet goed is uitgelegd aan u, graag helpen we u verder om er voor te zorgen dat u uitgeschreven wordt als donateur en boeken de 2e donatie retour aan u.

Zou u contact op kunnen nemen met info@168million.com, of kunnen bellen naar 020-244 0688, dan helpt onze klantenservice u graag verder.

• Hoe beoordeel je Stichting 168 Million Nederland?

• Jos van Uden

Fantastische organisatie. Alles komt echt bij de mensen. Toppy

• Sander

Leuk concept

• Bart de Jonge
    Geverifieerde klant van Stichting 168 Million Nederland

Met onze firma doneren wij frequent en wij worden prima op de hoogte gehouden van de projecten die middels onze donaties worden gefinancierd.

• Stan uit Elst
    Geverifieerde klant van Stichting 168 Million Nederland

Stond een vriendelijke dame van jullie bij ons aan de deur en heb een abonnement afgesloten om iedere maand zo een rubberen bal te doneren. Enige dat ik jammer vind is dat ik geen onverwoestbare bal voor mijn eigen jong kan bestellen. Wat een leuk ding is dat! Jammer dat ik nooit eerder van jullie heb gehoord anders was ik al eerder gaan steunen.

• B. Koc

1 woord geweldig

• Léa
    Geverifieerde klant van Stichting 168 Million Nederland

Tres convivial et les employés super sympa (zeer vriendelijke en sympathieke medewerkers)

• Willy
    Geverifieerde klant van Stichting 168 Million Nederland

Leuk initiatief alleen de kleur van de waterput was wat anders dan we hadden doorgestuurd. De patronen op de put waren wel goed aangebracht. Maar het doel, het steunen een groep mensen, is behaald en daarom zullen wij vaker doneren.

• Chantal
    Geverifieerde klant van Stichting 168 Million Nederland

Via het CBF bij deze stichting terecht gekomen en tevreden met wat er met onze donatie is gedaan.