Ortolaanstraat 49
2406 DX Alphen aan den Rijn
0031 (0)172 852 341

Margreet Boezen beoordeelde op 2019-08-19

Shelly Ver beoordeelde op 2019-08-19

Maakt de belofte waar! Maandagochtend besteld, dinsdag in huis. Heerlijke stroopwafels!

Thijs Reijgersberg beoordeelde op 2019-08-07

Co Vink beoordeelde op 2019-08-06

Tineke Tuinder beoordeelde op 2019-08-06

L. Lubbers beoordeelde op 2019-08-06

Het bestellen en betalen ging uitstekend. De bestelling werd snel verstuurd, echter ondanks de juiste adressering op de factuur, was er op de zending een verzendlabel gepakt met een foute adressering. Wel bij ons in de buurt en straat, echter bij een leegstaand pand. Na daarvan van Post-NL bericht te hebben gehad, probeerde ik hen naar het juiste adres te bewegen. Echter dat mocht, want ze moesten op het aangegeven adres bezorgen. Je kunt dan via de Post website het tijdstip aanpassen, maar ook het laten bezorgen aan een Post Afhaalpunt. Dus dat werd de GAMMA in de buurt. Dus toch nog goed gekomen.

Henk Jetten beoordeelde op 2019-08-02

Verse stroopwafels en snel geleverd en heerlijk van smaak!

Rivka beoordeelde op 2019-07-30

Vanwege de hittegolf heeft de eigenaar zelf de bestelling bij mij afgeleverd. Uitstekende service dus.

R. Lieftink beoordeelde op 2019-05-28

Bert Severijn beoordeelde op 2019-05-27

Uitstekend op tijd geleverd

Christine Aaldering beoordeelde op 2019-05-27

Erg late levering, pas na contact via de mail kreeg ik te horen dat het zo druk was dat er niet geleverd kon worden binnen de gewenste termijn. Had dit graag dan eerder gehoord aangezien de bestelling mee moest als geschenk.

Reactie van Stroopwafels.Online Webshop:
Beste Christine,
Vervelend deze ervaring. Door een storing in de bakkerij liep de bestelling vertraging op. Zoals je wellicht weet, pakken wij elke binnenkomende order niet uit een stelling in een groot magazijn, maar bakken wij de stroopwafels pas nadat de besteling is geplaatst. Wij hebben geen voorraad, alles verlaat supervers de bakkerij. Alle bestellingen liepen deze dag vertraging op. Onmacht! Wij hebben via e-mail contact gehad. Daarin schreef je dat ze uiterlijk op vrijdag 17 mei bezorgd moesten zijn, om ze mee te kunnen nemen voor een reis naar Oslo. Volgens de gegevens van onze verzendpartner zijn de stroopwafels op vrijdag 17 mei om 14.20 uur bij u bezorgd. Helaas met vertraging, maar wel op tijd voor de volgende dag, de reis naar Oslo… Jouw reactie verbaast ons dus. Hopelijk heb je wel van de stroopwafels kunnen genieten.

Corine Clemens beoordeelde op 2019-05-27

Dit zijn nog ouderwets lekkere stroopwafels.. Ik bestel ze hier regelmatig

Bart Streefkerk beoordeelde op 2019-05-27

Eerste keer dat we hier besteld hebben maar zeker niet de laatste.
Wel een tipje voor nieuwe klanten.... bestel pas op het laatste moment de stroopwafels...dan zijn ze echt super vers!

Rick Gravesteijn beoordeelde op 2019-05-27

Chris Erbrink beoordeelde op 2019-05-27

M de Vinck beoordeelde op 2019-05-27

Ik had nog nooit zo een bijzonder aardig service meegemaakt!

HEEL VEEL DANK!

Gert van Hoef beoordeelde op 2019-04-15