TASvanTESS
Handgemaakte leren tassen uit Italië.
8,9

• Sandra
    Review voor TASvanTESS

Helaas heeft mijn echte.leren tas na 11 mnd al gebreken, de vulling van de hengels is losgelaten en dat terwjjl de tas 2x per weet gebruikt wordt met een portemonnee en fles deorant en een mobiele telefoon. Contact opgenomen met de winkel.want voor een echte leren tas van 130 euro vind ik dit vrij snel. Werd aangegeven dit komt doot spanning...welke spanning? En ik moest maar naar een schoenmaker om dit voot 15 eurp te laten repareren. Waardeloze service dus. Zou hier nooit meer een tas kopen en ook niet adviseren om hier iets te kopen.

Antwoord van TASvanTESS

Jammer van je voorbarige reactie Sandra. TASvanTESS staat voor persoonlijke en klantvriendelijke service. N.a.v. jouw bericht [vandaag] aan ons volgden we de procedure: 1) vragen om foto's voor een goede beoordeling van het mankement 2) geven van advies om bij een erkende schoenmaker het euvel te laten verhelpen [onze inschatting 10-15 euro] en 3) jouw bevindingen daarover aan ons voor definitieve afhandeling. Om meteen je persoonlijke conclusie ongefundeerd te delen in mail en review werkt niet mee aan een goede oplossing. Overigens zijn we ervan overtuigd dat door een kleine reparatie je tas van 11 maanden oud weer als nieuw zal zijn. Groet! Tess

• Hans bouman
    Review voor TASvanTESS

Prima kwaliteit tassen voor scherpe prijs. Snelle levering en reactie op vragen. Heb nu 2 tassen van Tess en mijn vrouw is er zeer tevreden mee, ze krijgt ze graag als cadeautje.

• Hoe beoordeel je TASvanTESS?