Tassenboetiek Trukado

Tassenboetiek Trukado

Tassenboetiek Trukado voor Fantasy tassen, Gothic tassen, Leren tassen, Merchandise tassen, Retro en Vintage tassen, Geschenkartikelen, Collectables, Accessoires, Sieraden en veel meer.
Een unieke tas, accessoir, cadeau of sieraad voor elke gelegenheid en elk budget. Wij leveren ALLEEN uit ons eigen voorraad. GEEN DROPSHIPPING.

Bags Boutique Trukado for Fantasy Bags, Gothic Bags, Leather Bags, Merchandise Bags, Retro and Vintage Bags, Gifts, Collectables, Accessories, Jewellery and much more.
A unique bag, accessory, gift or piece of jewellery for any occasion and any budget. We supply ONLY from our own stock. NO DROPSHIPPING.
De zekerheden van https://www.trukado.nl/nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn webwinkel is geboren uit mijn grote liefde voor extraordinaire tassen. Ik word altijd aangesproken door bijzondere en zelfs onvoorstelbare ontwerpen die ook nog eens functioneel zijn. Daarnaast ben ik een grote fan van legenden, fantasy sprookjes, bovennatuurlijke krachten, magische acts, maar ook stripverhalen, superhelden, series en games. Zo, kan mijn innerlijke kind zich uitleven. Dat probeer ik weer te geven in mijn collecties waar bijna elk item, of het een tas, een sieraad of een geschenkartikel is, een eigen verhaal heeft. Alle door ons zelf geselecteerde items op de webshop, leveren wij uit EIGEN voorraad

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018