Telpoint

Benelux.
7,5

• Kees
    Review voor Telpoint

2 november Pioneer navigatie laten inbouwen bij vestiging Ede. Na 2 telefoontjes, 2 bezoeken en boze mails werd 5 week (!!) later eindelijk het laatste kabeltje gemonteerd voor de achteruitrijcamera en de telefoonbediening. Oeps "de telefoonbediening gaat niet werken in combinatie met uw auto". Bijna 1500 euro verder en ik kan niet eens de telefoon vanaf het stuur bedienen. Ik kon 20 euro korting krijgen 'want dat zijn de kosten van de kabel'. Na veel herrie 50 euro gekregen maar daar heb ik natuurlijk ook niks aan. Zo slecht maak je het zelden mee.

• Yvonne den Hartog
    Review voor Telpoint

Mijn iPhone was gevallen en deed niets meer. Een medewerker van Telpoint heeft mij geholpen met de installatie van een nieuwe iPhone en alle gegevens via iCloud teruggezet. Super geholpen, bedankt!

• Hoe beoordeel je Telpoint?

• Jan van Alphen
    Review voor Telpoint

Onlangs een nieuwe camper gekocht en van de verzekering moest er een Bearlock worden ingebouwd. Telpoint heeft dit op locatie bij ons gedaan. De monteur was zeer vakkundig en erg aardig. Bedankt voor de snelle en super service! Wij gaan met een gerust hart op vakantie.

• Gerard Langeveld
    Review voor Telpoint

Alarm laten inbouwen in mijn auto. Na order snel afspraak gemaakt door hun planning voor inbouw en alarm netjes ingebouwd door uiterst vriendelijke monteur. Aanrader!