Ter Laak Webshop

Ter Laak Webshop

Ter Laak Webshop is een onderdeel van orchideeënkwekerij Ter Laak Orchids. Phalaenopsis telen vinden wij het mooiste dat er is. Dit doen wij wereldwijd op het allerhoogste niveau. Absolute topkwaliteit behalen wij door de inzet van technische innovaties en continue ontwikkeling van ons product. Vanzelfsprekend op duurzame wijze, want respect voor de mens en zijn omgeving zit in ons karakter. Onze duurzame innovaties helpen ons om zo weinig mogelijk energie en water te verbruiken.

Met deze webshop bieden wij iedereen in Nederland & België de mogelijkheid om zelf te genieten van onze mooie Phalaenopsis. En natuurlijk kun je er ook iemand mee verrassen! Naast de planten, vind je in onze webshop ook keramiek, complete arrangementen en verzorgingsproducten.
De zekerheden van https://www.terlaakwebshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017