The Smoke Pit - Grills & Smokers

The Smoke Pit - Grills & Smokers

The Smoke Pit is ontstaan door een uit de hand gelopen hobby van eigenaar Willem Zwart. Hij begon ooit met een eenvoudige Weber BBQ verschillende gerechten te bereiden. Daar heeft hij snel een Weber Smoker aan toegevoegd en al snel groeide de liefde voor roken en grillen. Na een verhuizing was er voldoende ruimte in de tuin om leuke plekken te maken om meer buiten te koken en de hobby uit te breiden. Besloten werd de tuin in te richten als showtuin en dan de smokers en grills ook te gaan verkopen.

De zoektocht naar geschikte merken begon en als eerste werd het Amerikaanse merk Yoder Smokers gekozen. Na akkoord over een dealerschap zijn een Yoder Smokers YS640s Pellet Grill en Yoder Smokers Charcoal Grill aangeschaft voor het terras. Maar koken op pellets en houtskool was niet genoeg. Koken op hout was een lang gekoesterde wens en dus werden er 2 top merken toegevoegd die dit op geheel eigen wijze mogelijk maken: OFYR en Braaimaster. Diverse modellen in zowel Corten staal als zwart staal werden besteld en zijn ondertussen te bewonderen in onze showtuin.

Met deze merken hebben wij alles in huis om de meest veeleisende liefhebber of professional tevreden te stellen. En omdat wij ook zelf koken op alle producten, kennen we alle ins en outs van de producten. Kom dus gerust langs voor advies of een demonstratie!

Lidmaatschap per 19-04-2024 stopgezet

De zekerheden van https://www.thesmokepit.nl