Transportbedrijf Bakker BV

Transportbedrijf Bakker BV

Leveren van alle soorten zanden tuin-grond.
leveren verhardings- en funderings materialen.
Leveren groot assortiment sier-grind en sier-split

Uitvoeren Transportopdrachten voor bedrijven en particulieren
9,3
Filter 521 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 519 met beschrijving

• froukje Waerden

Snel duidelijk vriendelijk

• Hendrik Voorma
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Mooi split prima prijs snelle bezorging aanrader

• Hoe beoordeel je Transportbedrijf Bakker BV?

• Jan Mendel

Goede

• A.Kaouch
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Snel en keurig afgeleverd.

• Pieter Taselaar
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Was een goede keuze: snelle reactie, goede communicatie en uitstekende kwaliteit. Levering was netjes, en op de gewenste datum. Kan ik zeker aanraden.

• freddy De Paauw

Bezorgt volgens afspraak

• Bernadette
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

De 5 zakken split werden ‘s ochtends vroeg bezorgd. De zakken moesten met de vorkheftruck vanaf de weg naar de woning gebracht worden. Dit is een afstand van 100 meter.
    Bij het vervoer van de eerste zak zakte de vorkheftruck weg in de drassige grond. De chauffeur deed de suggestie om een boer uit de buurt te bellen die een trekker en een platte wagen heeft. Zo gezegd, zo gedaan. Dank voor het mee denken en de creativiteit van de chauffeur.

• Dennis Parlevliet

• Rein Kielstra
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Goede communicatie, snelle levering en prettige service.

• Oenema

Snelle levering, goede prijs

• Arjan Ter Beek
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Voordelig geprijsd, snel geleverd en vriendelijke bezorger.

• Yves De Leeuw

Goede service!

• Peter Wehrmeijer
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

mailtje dat bestelling geleverd werd kwam een dag na de levering. Stond er ineens een vrachtwagen met bigbags voor de deur en niemand thuis.

• Marc Theunissen
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Makkelijk te bestellen, top geregeld met leveren. Levertijd zoals beloofd, en voor een top prijs. Uitstekend bedrijf.

• Bas Dolmans
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Levering van product was prima, communicatief hebben we wat te leren. Bijvoorbeeld reageren op mails of überhaupt de telefoon beantwoorden. Gelukkig was ik thuis want 10 minuten van tevoren weten dat je goederen geleverd worden is niet meer van deze tijd.

• Ron de Haan
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Op de website werd aangegeven dat de bigbag geleverd wordt door een vrachtauto met uitschuifbare kraan. Ik had telefonisch doorgegeven dat de bigbag op mijn oprit geplaatst moest worden. Ik zou op de locatie een kruiwagen zetten. Op de afleverdag had ik op mijn garagedeur ook nog de tekst geplakt dat de bigbag op de plaats van de kruiwagen gezet moest worden. Er stond echter op een gegeven moment een kooiaap voor mijn huis op de openbare verharde weg en de chauffeur daarvan gaf aan dat hij niet met de kooiaap over het trottoir ging rijden omdat door het gewicht de bestrating ernstig zou beschadigen.
    De bigbag staat nu dus voor mijn pand op een parkeerplaats langs de weg. Op de afleverbon van de chauffeur stond ook vermeld dat de bigbag geplaatst moet worden op de plek van de lege kruiwagen. M.a.w. ik ben erg teleurgesteld inde fa. Bakker. En zou het op prijs stellen als er een financiële compensatie zou komen.
    R.de Haan

• Ab Ebbekink
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Goede prijs en snelle levering met goede kwaliteit!

• Ronald Nijenhuis

Alles prima!

• Marianne
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Uitstekende compost, snel en op tijd geleverd, keurig verpakt aardige chauffeur

• Jan Pieter Van der Plaats
    Geverifieerde klant van Transportbedrijf Bakker BV

Mooie voordelig en snel geleverd