Tweedekans B.V

Tweedekans B.V

Is Tweedekans B.V veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Hans Bleeker
    Review voor Tweedekans B.V

Goede service, heb een pracht iphone gekregen voor een spotprijsje. Ik raad het aan!

• Fenny
    Review voor Tweedekans B.V

MacBook vandaag ontvangen, deze is als nieuw! Snelle levering en vlotte beantwoording van mijn vragen

Antwoord van Tweedekans B.V

Hallo Fenny,

Fijn om te horen! Veel plezier van de Macbook.

• Hoe beoordeel je Tweedekans B.V?

• Lisa

Because of good products

• Koen
    Review voor Tweedekans B.V

Na soepele aflevering via Duitse partner Refurbed bleek de telefoon niet voldoende te werken. Deze moest gelijk weer terug gestuurd worden, waarna het ruim twee weken duurde voordat de telefoon gerepareerd was. Vooraf was aangegeven dat het maximaal een week zou duren. Gedurende de reparatieperiode was de communicatie vanuit tweedekans vrijwel non-existent, en moest ik meerdere malen pushen om een statusupdate te krijgen over de telefoon. Het ergste van deze reparatie bleek echter niet deze lange periode van onduidelijkheid, maar het amateurisme waarmee de telefoon weer in elkaar gezet is. Dit is recentelijk aan het licht gekomen bij een probleem met de microfoon. Hierop heeft een reparateur de telefoon uit elkaar gehaald, waar hij erachter kwam dat hij vanbinnen helemaal niet vast geschroefd was! Dit kan je geen reparatie noemen, het is zorgwekkend dat er zo losjes met de telefoons wordt omgesprongen bij reparaties.

• Christian Verhoeven

In een woord: top!!!!!

• H. Snijder
    Geverifieerde klant van Tweedekans B.V

Door een fout onderweg is ons pakket elders in de woonplaats afgeleverd. Onze contactpersoon heeft alles in het werk gesteld om dit recht te zetten. Prettig contact!

• Rob
    Geverifieerde klant van Tweedekans B.V

Prima product, wel een dag later geleverd

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Tweedekans B.V

Snelle levering, goed verpakt en topprijzen. Product ziet er echt uit als nieuw en heeft 0,0 schade. Mocht ik nog eens iets nodig hebben zal ik echt eerst hier kijken.

• A. Hoekstra
    Geverifieerde klant van Tweedekans B.V

Goede en snelle service en levering.

• Albert
    Geverifieerde klant van Tweedekans B.V

Wij hebben een IPhone 5c remarketed gekocht. Een super telefoon voor minder geld. Maandag besteld en dinsdag geleverd. Eindelijk een site die ook gewoon de volgende dag leverd !!