Tweedekans B.V

Tweedekans B.V

Is Tweedekans B.V veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 18-06-2021 ingetrokken

8,4
Filter 33 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

Taal

• Denis
    Review voor Tweedekans B.V

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ik denk dat dit een oplichtingssite is. KOOP HIER NIET

Geachte,

Ik kan op uw bestelnummer helaas geen bestelling terug vinden. Kunt u mogelijk telefonisch contact met ons opnemen via Telefoon: 085 004 3960

• Stefan
    Review voor Tweedekans B.V

Ik heb een smartphone en een oplaadkabel besteld, maar alleen de oplaadkabel werd geleverd. Niemand reageert op mijn vragen of vragen.

• jur
    Review voor Tweedekans B.V

Donderdag een iPad mni besteld. Omschrijving "Dit betekent dat de tablet een nieuwe behuizing, nieuwe knoppen én voorzien van een nieuw touchscreen en LCD. Daarnaast krijg je ook nog eens de originele accessoires bijgeleverd.".

Echter kreeg ik een vieze, en zwaar bekraste iPad mini. Sinds maandag probeer in contact te komen met het bedrijf, maandag lukte dit nog. Ik zou teruggebeld worden, mar nooit gebeurt. En sinds dien krijg ik steeds een voicemail als ik ze bel.

• Tim
    Review voor Tweedekans B.V

Friendly customer service but very unorganized. Original sale delivery was incorrect, 2 devices had 3 defects in 1 year. Warranty exchange was granted but again due to incorrect delivery very long waiting time.

• Hans Bleeker
    Review voor Tweedekans B.V

Goede service, heb een pracht iphone gekregen voor een spotprijsje. Ik raad het aan!

Hallo Hans,

Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier van uw product

• Fenny
    Review voor Tweedekans B.V

MacBook vandaag ontvangen, deze is als nieuw! Snelle levering en vlotte beantwoording van mijn vragen

Hallo Fenny,

Fijn om te horen! Veel plezier van de Macbook.

• Lisa

Because of good products

• Koen
    Review voor Tweedekans B.V

Na soepele aflevering via Duitse partner Refurbed bleek de telefoon niet voldoende te werken. Deze moest gelijk weer terug gestuurd worden, waarna het ruim twee weken duurde voordat de telefoon gerepareerd was. Vooraf was aangegeven dat het maximaal een week zou duren. Gedurende de reparatieperiode was de communicatie vanuit tweedekans vrijwel non-existent, en moest ik meerdere malen pushen om een statusupdate te krijgen over de telefoon. Het ergste van deze reparatie bleek echter niet deze lange periode van onduidelijkheid, maar het amateurisme waarmee de telefoon weer in elkaar gezet is. Dit is recentelijk aan het licht gekomen bij een probleem met de microfoon. Hierop heeft een reparateur de telefoon uit elkaar gehaald, waar hij erachter kwam dat hij vanbinnen helemaal niet vast geschroefd was! Dit kan je geen reparatie noemen, het is zorgwekkend dat er zo losjes met de telefoons wordt omgesprongen bij reparaties.

• Christian Verhoeven

In een woord: top!!!!!

• H. Snijder
    Review voor Tweedekans B.V

Door een fout onderweg is ons pakket elders in de woonplaats afgeleverd. Onze contactpersoon heeft alles in het werk gesteld om dit recht te zetten. Prettig contact!