Uw Outdoorwinkel

Uw Outdoorwinkel

Outdoorwinkel voor de outdoorliefhebber. Groot in outdoor watersport producten
9,1

• fred
    Review voor Uw Outdoorwinkel

keurig net bedrijf, zeer snelle service en dan bedoel ik ook service.
    ik bestel een biminitop maar natuurlijk paste hij niet, stom van me maar verkeerd gemeten. Ik vervolgens een mail gestuurd en telefonisch kontakt en ik kon hem inpakken en opsturen en kon direkt al een andere bestellen en snel geleverd. bij deze ontbrak een bout ik een mail gestuurd en gelijk werd er gezorgd dat hij zo snel mogelijk kwam ....
    echt ik koop voortaan, daar mijn boot spullen, super goed betrouwbaar en uiterst vriendelijk.

• R van Dijk
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Geleverde rvs vlaggenstok was scheef en zonder enig probleem een nieuwe toegestuurd gekregen.
    Chapeau!

• Hoe beoordeel je Uw Outdoorwinkel?

• Hennie
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Fijn! een webshop waar je gewoon contact hebt met een medewerker en als er een probleem is wordt het opgelost. Ik vind de service echt uniek.

• Alex
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Woord is woord en doen wat ze beloven

• René
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Uitgebreid assortiment, goede prijzen en meer dan uitstekende service.

• Olaf
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Uitstekende service en zeer klantvriendelijke medewerkers! Bovendien veel keuze en scherpe prijzen!

• Joyce
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Snelle levering van de spullen en super service na verkeerde maat besteld te hebben.

• Wijnand
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Dit is gewoon top twee maal iets besteld en snel geleverd, een aanrader.

• Rudolf Kaashoek
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Snelle afhandeling en levering van de bestelling, top! Wat ik ook heel prettig vind is dat de website erg strak, overzichtelijk en bovendien compleet is. Veel websites van watersportwinkels bezocht afgelopen maanden, maar bijna niemand biedt specifieke artikelen aan zoals bijv. dashboard meters. Iets wat je gewoon in je assortiment moet hebben als watersportwinkel. Jullie hebben dit soort onderdelen wel gewoon en ook nog eens in diverse merken en uitvoeringen, erg blij mee! Daarom zal ik als ik volgende keer weer wat nodig heb eerst bij jullie kijken!

• B. Wind
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Geweldig geholpen. Ik had bronzen slangtules besteld, werden snel geleverd. Bleken helaas niet te passen op de te gebruiken slangen. Een telefoontje was voldoende, de heer Gerben Hamstra ging direct op zoek naar een alternatief. De volgende dag de juiste tules in huis. TOP!!

• Wilfred

Geweldig goed geholpen.
    Ik had biminitop besteld helaas heb ik te klein besteld.
    Maar met een telefoontje werd alles gelijk in het werk gesteld zodat ik zo snel mogelijk de juist heb gekregen.
    Echt helemaal top geregeld bij dit bedrijf. Voor mij krijgen ze een warme douche.
    Groet wilfred

• Emiel
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Super service ik had enkele meters besteld en een hoorn.
    Nu bleek er een meter te ontbreken.
    Gebeld met erg vriendelijke medewerker en zonder enige twijfel werd het keurig opgelost en werd de ontbrekende meter nagestuurd.

• Tiemen Jan van Dijk
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Heb watergevers besteld, aansluitschema was niet duidelijk, na een telefoontje werd alles meteen uitgezocht en heb ik zeer duidelijk een aansluitschema gekregen.
    De bestelling liep ook zeer voorspoedig, ik ben erg blij met deze leverancier en ga hier zeker vaker bestellen.
    Ook een voordeel van deze webwinkel is dat ze bereikbaar zijn tot 20.00 uur.

• A de Vries
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Goede service / levering. Medewerker aan de telefoon was erg vriendelijk. We hadden een verkeerde maat zwemvest besteld voor onze zoon, hierover gebeld, er werd niet moeilijk over gedaan. Het zwemvest wat we nodig hadden is meteen naar ons opgestuurd.

• Piet
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Op de site stond " Een SCM gekeurd kabelslot". Na levering bleek het geen SCM slot te zijn, er zat geen certificaat bij en ook op de site afgebeelde ART sticker ontbreekt.

• Piet
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Wilde een bestelling doen, maar kan niet achteraf betalen (wettelijk mag er max 50% aanbetaling gevraagd worden) en bestelformulier is niet https beveiligd (art 13 WBP) . Mijn vraag is dan ook he en waarom deze winkel een keurmerk heeft als deze niet aan wettelijke vereisten voldoet. Dus maar afgezien van bestellen.

Antwoord van Uw Outdoorwinkel

Geachte Piet,

Bedankt voor uw reactie op onze webwinkel, een kritische noot helpt ons scherp te blijven kijken naar onze winkel en kan wellicht bijdragen aan verbetering. Echter willen wij u daarbij wel wijzen op het feit dat wij wel degelijk een achterafbetalingsmogelijkheid aanbieden, namelijk betaling onder rembours (zie onze algemene voorwaarden). In dit geval heeft de klant bij ons de keuze om naast Paypal, betaling via bankoverschrijving of IDEAL volledig achteraf te betalen en daarmee komt de 50% regeling te vervallen. Wij zullen dit echter nog duidelijker gaan vermelden op onze site.

Wat betreft uw reactie over het SSL certificaat willen wij u erop attenderen dat dit inderdaad verplicht wordt voor webwinkels m.b.t. tot het registratieformulier, maar dat er sprake is van een overgangsbeleid. Wij hebben onze webbeheerder opdracht gegeven dit zo snel mogelijk voor ons in orde te maken. Daarbij willen wij u wijzen op het feit dat wij wel degelijk passende technische en organisatorische maatregelen treffen om onze klantgegevens veilig te stellen. Tevens is onze winkel volledig gekeurd door Webwinkel Keur en gaan wij ervan uit dat onze winkel aan hun eisen voldoet.

Wij hopen u bij deze voldoende te hebben ingelicht en wellicht mogen wij u in de toekomst alsnog als klant in onze webwinkel verwelkomen.

Wouter Koolmees
    Eigenaar