Uw Outdoorwinkel

Uw Outdoorwinkel

Outdoorwinkel voor de outdoorliefhebber. Groot in outdoor watersport producten
9,1

• Hennie
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Fijn! een webshop waar je gewoon contact hebt met een medewerker en als er een probleem is wordt het opgelost. Ik vind de service echt uniek.

• Alex
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Woord is woord en doen wat ze beloven

• Hoe beoordeel je Uw Outdoorwinkel?

• René
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Uitgebreid assortiment, goede prijzen en meer dan uitstekende service.

• Olaf
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Uitstekende service en zeer klantvriendelijke medewerkers! Bovendien veel keuze en scherpe prijzen!

• Joyce
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Snelle levering van de spullen en super service na verkeerde maat besteld te hebben.

• Wijnand
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Dit is gewoon top twee maal iets besteld en snel geleverd, een aanrader.

• Rudolf Kaashoek
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Snelle afhandeling en levering van de bestelling, top! Wat ik ook heel prettig vind is dat de website erg strak, overzichtelijk en bovendien compleet is. Veel websites van watersportwinkels bezocht afgelopen maanden, maar bijna niemand biedt specifieke artikelen aan zoals bijv. dashboard meters. Iets wat je gewoon in je assortiment moet hebben als watersportwinkel. Jullie hebben dit soort onderdelen wel gewoon en ook nog eens in diverse merken en uitvoeringen, erg blij mee! Daarom zal ik als ik volgende keer weer wat nodig heb eerst bij jullie kijken!

• B. Wind
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Geweldig geholpen. Ik had bronzen slangtules besteld, werden snel geleverd. Bleken helaas niet te passen op de te gebruiken slangen. Een telefoontje was voldoende, de heer Gerben Hamstra ging direct op zoek naar een alternatief. De volgende dag de juiste tules in huis. TOP!!

• Wilfred

Geweldig goed geholpen.
    Ik had biminitop besteld helaas heb ik te klein besteld.
    Maar met een telefoontje werd alles gelijk in het werk gesteld zodat ik zo snel mogelijk de juist heb gekregen.
    Echt helemaal top geregeld bij dit bedrijf. Voor mij krijgen ze een warme douche.
    Groet wilfred

• Emiel
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Super service ik had enkele meters besteld en een hoorn.
    Nu bleek er een meter te ontbreken.
    Gebeld met erg vriendelijke medewerker en zonder enige twijfel werd het keurig opgelost en werd de ontbrekende meter nagestuurd.