Uw Outdoorwinkel

Uw Outdoorwinkel

Outdoorwinkel voor de outdoorliefhebber. Groot in outdoor watersport producten
8,9

• Olaf
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Uitstekende service en zeer klantvriendelijke medewerkers! Bovendien veel keuze en scherpe prijzen!

• Joyce
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Snelle levering van de spullen en super service na verkeerde maat besteld te hebben.

• Hoe beoordeel je Uw Outdoorwinkel?

• Wijnand
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Dit is gewoon top twee maal iets besteld en snel geleverd, een aanrader.

• Rudolf Kaashoek
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Snelle afhandeling en levering van de bestelling, top! Wat ik ook heel prettig vind is dat de website erg strak, overzichtelijk en bovendien compleet is. Veel websites van watersportwinkels bezocht afgelopen maanden, maar bijna niemand biedt specifieke artikelen aan zoals bijv. dashboard meters. Iets wat je gewoon in je assortiment moet hebben als watersportwinkel. Jullie hebben dit soort onderdelen wel gewoon en ook nog eens in diverse merken en uitvoeringen, erg blij mee! Daarom zal ik als ik volgende keer weer wat nodig heb eerst bij jullie kijken!

• B. Wind
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Geweldig geholpen. Ik had bronzen slangtules besteld, werden snel geleverd. Bleken helaas niet te passen op de te gebruiken slangen. Een telefoontje was voldoende, de heer Gerben Hamstra ging direct op zoek naar een alternatief. De volgende dag de juiste tules in huis. TOP!!

• Wilfred

Geweldig goed geholpen.
    Ik had biminitop besteld helaas heb ik te klein besteld.
    Maar met een telefoontje werd alles gelijk in het werk gesteld zodat ik zo snel mogelijk de juist heb gekregen.
    Echt helemaal top geregeld bij dit bedrijf. Voor mij krijgen ze een warme douche.
    Groet wilfred

• Emiel
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Super service ik had enkele meters besteld en een hoorn.
    Nu bleek er een meter te ontbreken.
    Gebeld met erg vriendelijke medewerker en zonder enige twijfel werd het keurig opgelost en werd de ontbrekende meter nagestuurd.

• Tiemen Jan van Dijk
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Heb watergevers besteld, aansluitschema was niet duidelijk, na een telefoontje werd alles meteen uitgezocht en heb ik zeer duidelijk een aansluitschema gekregen.
    De bestelling liep ook zeer voorspoedig, ik ben erg blij met deze leverancier en ga hier zeker vaker bestellen.
    Ook een voordeel van deze webwinkel is dat ze bereikbaar zijn tot 20.00 uur.

• A de Vries
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Goede service / levering. Medewerker aan de telefoon was erg vriendelijk. We hadden een verkeerde maat zwemvest besteld voor onze zoon, hierover gebeld, er werd niet moeilijk over gedaan. Het zwemvest wat we nodig hadden is meteen naar ons opgestuurd.

• Piet
    Review voor Uw Outdoorwinkel

Op de site stond " Een SCM gekeurd kabelslot". Na levering bleek het geen SCM slot te zijn, er zat geen certificaat bij en ook op de site afgebeelde ART sticker ontbreekt.