VERBAU betonstuc-leemstuc

VERBAU betonstuc-leemstuc

VERBAU is de eersteklas partner voor betonstuc en leemstuc in Nederland en Belgiƫ. We verkopen onze exclusieve producten voor de afwerking van wanden, vloeren en meubels aan professionals en doe-het-zelvers. VERBAU bestaat sinds 1996.
Filter 289 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 130 met beschrijving

• Marie Verhagen
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Snelle levering. Ik had mijn bestelling al de volgende dag in huis.

• Jeroen Augustijn
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Goede site, duidelijk, snel en vakkundig

• Hoe beoordeel je VERBAU betonstuc-leemstuc?

• Patrick van der Korst
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Ondanks dat ik niet onhandig ben, was ik erg terughoudend zelf te gaan betonstucen. Deze cursus en de duidelijke uitleg van Michiel heeft me laten ervaren hoe simpel het proces eigenlijk is. Met de juiste aandacht en rust ben ik er nu van overtuigd dat ik dit varkentje prima zelf kan wassen. Dank jullie wel!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Makkelijk besteld en snel in huis. Fijne werkinstructie meegeleverd.

• Jaap Rikken
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

snel en heel prettige beantwoording vragen

• Karin Stubbé

Snel geleverd. Mooie samples

• Harrie Hermans
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Heel goed geholpen. Om te beginnen online een afspraak gemaakt, dat ging makkelijk en snel. In de toonkamer vervolgens uitgebreid geholpen. Materiaal een paar weken erna online besteld en dat hadden we de volgende dag al in huis. Keurig verpakt en met een heldere werkinstructie. Het product werkt heel erg fijn. Top! Bedankt team VERBAU.

• marianne Narold

Fijn op tijd

• Nick de Visser
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Mooi product met een super service

• Danny Kreunen
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Heb een bezoek gebracht aan de toonkamer waar ik uitstekend ben geholpen met al mijn vragen over betonstuc. Vervolgens een workshop gevolgd om het product zelf te kunnen aanbrengen. De workshop was erg leuk en leerzaam. Tips and Tricks gekregen die ik de dag er na direct heb kunnen toepassen. Super tevreden!