VERBAU betonstuc-leemstuc

VERBAU betonstuc-leemstuc

VERBAU is de eersteklas partner voor betonstuc en leemstuc in Nederland en Belgiƫ. We verkopen onze exclusieve producten voor de afwerking van wanden, vloeren en meubels aan professionals en doe-het-zelvers. VERBAU bestaat sinds 1996.
Filter 492 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 237 met beschrijving

• Ralph Hondebrink

Mooie staaltjes

• Janine Gilbert
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Prima service,zeer geduldig met mijn paniekerige echtgenoot,tot nu toe mooi resultaat(we zitten nog maar halverwege)het resterende materiaal werd nog niet geleverd(transportfirma is wat traag).

• Hoe beoordeel je VERBAU betonstuc-leemstuc?

• Frank Valk
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Fijn geadviseerd en materiaal gelijk mee kunnen nemen. Heerlijk zo’n service

• Rob
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Net even een tandje meer

• Kim Joris

Kwaliteit en goede service

• Laurens
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Verstand van zaken en betrouwbaar

• Mariette Valat
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Heb je samples besteld met beschrijving,kom er toch niet aan uit,wat ik moet bestellen en hoe het nu werkt .

Hi Mariette,

Bedankt voor je feedback. We nemen even contact met je op om je vragen te beantwoorden.
    Weet je niet precies wat je nodig hebt voor jouw project? Wanneer je via ons formulier voor een boodschappenlijstje de gegevens van je project invult, zetten wij alles op maat voor je op een rijtje: https://www.verbau.nl/boodschappenlijst/ Er is geen levertijd (verzending is binnen enkele werkdagen), alle materialen zijn altijd op voorraad.

Hartelijke groet,
    Marieke #teamVERBAU

• Bradley Hoorenman

Staaltjes niet ontvangen..

Hoi Bradley,
    Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je pakketje niet goed is aangekomen. We hebben het even voor je nagekeken en nagevraagd bij DHL. In de tussentijd hebben we je alvast een nieuw stalensetje toegestuurd dat je als het goed is, vandaag hebt ontvangen.
    Hartelijke groet, team VERBAU

• Prissella Radix

Goede snelle service

• Bram Valentijn
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Irritant herhaalend op reviews vragen...

Beste Bram,
    Bedankt voor je feedback. Jammer dat je ons verzoek om een review als storend ervaart. We vragen je maximaal 2x om je mening achter te laten. We verbeteren onze producten en diensten continu. Je kunt ons daarbij helpen door je mening te geven en ons te beoordelen. Maar je bent natuurlijk helemaal vrij om daar iets mee te doen.
    Vriendelijke groet, Marieke #teamVERBAU

• M. Hayes
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

prima advies over het opnieuw sealen van de betonstuc in een reeds bestaande badkamer en het onderhoud daarvan. We hadden veel vragen en ze werden deskundig en geduldig afgrhandeld.

• Angelique van de Klashorst
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Alleen setje besteld. Nog geen prijs opgevraagd.

• Bert Goos

Staaltjes te klein.

Antwoord van VERBAU betonstuc-leemstuc

Beste Bert, Bedankt voor je feedback. De staaltjes zijn in een maat van 10x10cm zodat we al onze basiskleuren aan je kunnen versturen. Wanneer we ze groter zouden maken, zou dat niet meer in een brievenbusdoosje passen. Bovendien worden de kosten dan erg hoog en kunnen we dit setje niet gratis aanbieden. Je bent van harte welkom om de kleuren in onze toonkamer op groot formaat te komen bekijken. Om een test voor de waterproofing en vetbestendigheid te doen, kun je op de staaltjes een kras maken met een scherp mes en er vervolgens water of bijvoorbeeld olijfolie op druppelen. Je zult zien dat dit niet in het stucwerk trekt. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

• Marianne Narold
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Goede service. Ook mondeling. Zeer efficient verpakt.

• Marcel van Gisbergen
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Geweldig assortiment, duidelijke hulp en uitleg, snelle verzending.

• Reni Folge
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Na een gezellige en vooral leerzame workshop (waar ik de enige vrouw zonder ervaring was) kon ik al met het product aan de gang. Na mijn traptreden en een nieuw keukenblad ben ik nu met mijn badkamer bezig. Het is superleuk om te doen en niet echt moeilijk, het kan eigenlijk niet mislukken. Michiel en Marieke weten wat echte klantvriendelijkheid is, ik had veel vragen waar ze rustig de tijd voor namen en ze belden ook altijd terug. Ze blijven eerlijk over en trouw aan hun product wat echt geweldig is. Als je op deze persoonlijke manier een bedrijf runt moeten de klanten het verschil merken. Ik kan het iedereen aanraden als ik het kan kun jij het zeker. Succes en Marieke en Michiel SUPER bedankt voor jullie steun.

• Marian
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Workshop betonstuc badkamer gevolgd. Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd er is meer dan voldoende gelegenheid om vragen te stellen en zelf te oefenen.

• geWoon Jeroen
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Zoals gewend van VERBAU gewoon top.

• Christophe Balcaen
    Geverifieerde klant van VERBAU betonstuc-leemstuc

Snelle levering. Top service.

• Rene

Hele maal top