VinylLP
Soul, Jazz en Alternatieve
muziek.

• Wim
    Review voor VinylLP

Ruime keus. Verrassende titels. Eerlijke informatie over kwaliteit hoes en plaat.
    Na 2 maanden al bestempeld als trouwe klant en beloond met een kortingscode voor 2 weken.

• Bart Peters
    Review voor VinylLP

Scherpe prijs, snel verzonden en goed verpakt

• Hoe beoordeel je VinylLP?

• koos
    Review voor VinylLP

fijne webshop, met veel informatie over album en artiest, goede kwaliteit en service!

• Guido Boonen
    Review voor VinylLP

Mooie prijzen en super service

• Michelle
    Review voor VinylLP

Wauw een nieuwe frisse look! Hierdoor is de website nog gebruiksvriendelijker geworden.
    Je word altijd goed en snel geholpen, zowel met het kopen van vinyl als wanneer je ergens een vraag over hebt. Het vinyl ziet er altijd goed uit en op de website komt de beschrijving van het vinyl erg goed overeen met de werkelijkheid.

• Martijn Wassenaar
    Review voor VinylLP

Ik heb de afgelopen weken meerdere bestellingen gedaan en mijn ervaringen zijn super! Niet alleen de snelle levering, de service en de schappelijke prijzen zijn opvallend, de kwaliteit van de - tweedehands platen - is spectaculair. Ik kreeg bij mijn laatste bestelling zelfs een mooi boek cadeau. Kortom: geweldige zaak!

• clairette vrancx
    Review voor VinylLP

Ik ben ongelooflijk blij met de service van dit bedrijf !

• Brigitte

Zeer correct bedrijf.
    Bestellingen die in delen worden gedaan worden zelfs bij elkaar gevoegd na overleg.
    Verzendkosten worden dan ook terug gestort.
    Uitstekende service!

• Jaap Fleur
    Review voor VinylLP

Elke bestelling wordt heel snel geleverd (soms zelfs de volgende dag). De LP's zijn altijd zeer goed verpakt. De kwaliteit van de LP's is uitstekend. Kortom: prima bedrijf!

• Wil
    Review voor VinylLP

Nogmaals wil ik mijn ervaring delen.
    Ik ervaar een geweldige service. Ook al staat een vinyl lp niet op de website, dan wordt er met veel moeite naar gezocht en in mijn geval ook gevonden. Fantastisch!