VinylLP
muziek.
9,9

• Ben
    Review voor VinylLP

Alles is zo snel en netjes geleverd! De Lp's zijn schoongemaakt voorzien van nieuwe binnen- en buitenhoes. Ik bestel bij veel verschillende zaken, maar dit is wat mij betreft de beste. Niet duur en goed.

• Marc
    Review voor VinylLP

Top kwaliteit voor een zachte prijs.
    Snelle levering en zeer goed verpakt.

• Hoe beoordeel je VinylLP?

• Wim
    Review voor VinylLP

Ruime keus. Verrassende titels. Eerlijke informatie over kwaliteit hoes en plaat.
    Na 2 maanden al bestempeld als trouwe klant en beloond met een kortingscode voor 2 weken.

• Bart Peters
    Review voor VinylLP

Scherpe prijs, snel verzonden en goed verpakt

• koos
    Review voor VinylLP

fijne webshop, met veel informatie over album en artiest, goede kwaliteit en service!

• Guido Boonen
    Review voor VinylLP

Mooie prijzen en super service

• Michelle
    Review voor VinylLP

Wauw een nieuwe frisse look! Hierdoor is de website nog gebruiksvriendelijker geworden.
    Je word altijd goed en snel geholpen, zowel met het kopen van vinyl als wanneer je ergens een vraag over hebt. Het vinyl ziet er altijd goed uit en op de website komt de beschrijving van het vinyl erg goed overeen met de werkelijkheid.

• Martijn Wassenaar
    Review voor VinylLP

Ik heb de afgelopen weken meerdere bestellingen gedaan en mijn ervaringen zijn super! Niet alleen de snelle levering, de service en de schappelijke prijzen zijn opvallend, de kwaliteit van de - tweedehands platen - is spectaculair. Ik kreeg bij mijn laatste bestelling zelfs een mooi boek cadeau. Kortom: geweldige zaak!

• clairette vrancx
    Review voor VinylLP

Ik ben ongelooflijk blij met de service van dit bedrijf !

• Brigitte

Zeer correct bedrijf.
    Bestellingen die in delen worden gedaan worden zelfs bij elkaar gevoegd na overleg.
    Verzendkosten worden dan ook terug gestort.
    Uitstekende service!