Voedingskussenwinkel

Voedingskussenwinkel

Ben je op zoek naar een hip en trendy voedingskussen? De Voedingskussen heeft een breed assortiment en voor ieder wat wils. Verzenden en retour is gratis en voor 12:00 uur besteld = morgen huis.

Taal

• Kirsten Andries
    Geverifieerde klant van Voedingskussenwinkel

Stevig kussen dankzij de microparels, goede afmetingen, blijft goed op zn plaats (vb steun in de rug bij zijlig), groene hoes is eerder groenblauw maar wel heel mooi, extra hoes is duur maar wel noodzakelijk voor reserve als de eerste wordt gewassen, goede verpakking, gelukkig niet vacuüm gezogen zoals bij andere kussens.

• Mendy De Wilde
    Geverifieerde klant van Voedingskussenwinkel

Ik slaap heerlijk met het kussen en hij was snel binnen.

• Hoe beoordeel je Voedingskussenwinkel?

• Peter Trappeniers
    Geverifieerde klant van Voedingskussenwinkel

Snelle positieve reactie op verloren gegaan pakket

• Eva K
    Geverifieerde klant van Voedingskussenwinkel

Mooie producten en goede service. Telefonisch er goed advies gehad, heel prettig.

• Anique

De hoes was na 1 keer wassen niet meer mooi

Antwoord van Voedingskussenwinkel

Hallo Anique, dat is vervelend. Wij zullen contact opnemen met Bamboom wat hier de oorzaak van kan zijn. Kunnen we u nog verblijden met een nieuwe hoes om het op te lossen?

• Michelle
    Review voor Voedingskussenwinkel

Bij de eerste bestelling een half jaar geleden heb ik 2 kussens opgestuurd gekregen zodat ik kon kiezen welke beter lag. Toen dacht ik al wauw wat een service! Een half jaar later gaat de binnenhoes van mijn kussen kapot en vraag ik of ze daar een oplossing voor hebben en ik krijg gewoon binnen 4 dagen een compleet nieuw kussen opgestuurd met stevigere binnenhoes. Wauw wat een service!! Top bedrijf! En het Mjuka kussen ligt echt heerlijk! Aanrader!

• Adinda de Keijzer
    Geverifieerde klant van Voedingskussenwinkel

Snelle levering van een mooi en kwalitatief voedingskussen

• Paulien Hijl

• Petra Hes