Wabando
Meer dan 100 verschillende Apple Watch bandjes. Gratis verzending naar België en Nederland. Voor 16u00 besteld, dezelfde werkdag verzonden.

Met welk bandje wil je jouw Apple iWatch dragen? Het aanbod leren bandjes voor jouw Apple Watch bij Wabando is zeer uitgebreid. Bij ons vind je de meest trendy leren bandjes, leren bandjes voor iedere dag en sportieve leren bandjes. De roestvrijstalen bandjes voor de iWatch kan je met vlindersluiting of in Milanese loop met magneetsluiting bestellen. Je kan wel kiezen uit 15 kleuren roestvrijstalen bandjes. Bij Wabando vind je ook de roestvrijstalen schakelarmband met een trendy bijna onzichtbare vlindersluiting. Chique, echt waar! Ben je sportief aangelegd of hou je gewoon van een sportieve stijl? Koop dan een sportbandje voor jouw Apple Watch bij Wabando. Je vind in onze shop trendy leren sportbandjes, flexibele siliconen sportbandjes en geweven sportbandjes uit ademende nylon. Je kan uit meer dan 35 kleuren kiezen. Combineer er dus maar op los! 😃
De zekerheden van https://www.wabando.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019