Wabando
Meer dan 100 verschillende Apple Watch bandjes. Gratis verzending naar België en Nederland. Voor 16u00 besteld, dezelfde werkdag verzonden.

Met welk bandje wil je jouw Apple iWatch dragen? Het aanbod leren bandjes voor jouw Apple Watch bij Wabando is zeer uitgebreid. Bij ons vind je de meest trendy leren bandjes, leren bandjes voor iedere dag en sportieve leren bandjes. De roestvrijstalen bandjes voor de iWatch kan je met vlindersluiting of in Milanese loop met magneetsluiting bestellen. Je kan wel kiezen uit 15 kleuren roestvrijstalen bandjes. Bij Wabando vind je ook de roestvrijstalen schakelarmband met een trendy bijna onzichtbare vlindersluiting. Chique, echt waar! Ben je sportief aangelegd of hou je gewoon van een sportieve stijl? Koop dan een sportbandje voor jouw Apple Watch bij Wabando. Je vind in onze shop trendy leren sportbandjes, flexibele siliconen sportbandjes en geweven sportbandjes uit ademende nylon. Je kan uit meer dan 35 kleuren kiezen. Combineer er dus maar op los! 😃

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 02-01-2024 ingetrokken

De zekerheden van https://www.wabando.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Jij 👑
Bij Wabando sta jij centraal. Wil je hulp bij de keuze van een bandje voor jouw Apple Watch? Heb je een vraag over jouw bestelling? Of ben je niet tevreden over de laatste levering? Laat het ons meteen weten. We zijn er voor je.

Je kan ons dag en nacht contacteren via ons contactformulier. Op een antwoord zal je niet meer dan een dag moeten wachten. Of stuur ons een chatbericht via Messenger. Afhankelijk van het uur van de dag, antwoorden we je meteen.

Bekijk Manifest