Yessential Woonaccessoires

Yessential Woonaccessoires

Yessential is een bedrijf dat woonaccessoires verkoopt met de belofte van lage prijzen en hoge kwaliteit. Wij zijn er voor mensen die op zoek zijn naar betaalbare manieren om hun huis op te frissen of te decoreren.

Er zijn een aantal verschillende soorten woonaccessoires beschikbaar bij Yessential, zoals huisnummers, handgrepen, toiletaccessoires, deurklinken en nog veel meer. Al deze producten zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en zijn ontworpen om een stijlvolle toevoeging te zijn aan elk huis.

Bovendien belooft Yessential dat hun producten tegen lage prijzen worden aangeboden, zodat iedereen kan genieten van de mooie woonaccessoires zonder dat ze daarvoor diep in de buidel hoeven te tasten. Als je op zoek bent naar betaalbare en stijlvolle woonaccessoires, kan Yessential een geweldige optie zijn om te overwegen.

• D.Bosgraaf
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Snelle levering van de keukengreepjes (remo black)
    Goede kwaliteit en voldeed aan onze verwachting.
    Onze keuken straalt wwer als nieuw.

• Aliea Otemann
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Gewoon verbaasd van de goede kwaliteit wij zijn er heel blij mee.
    Prachtig goudkleurig wc badkamer set
    Super snel geleverd netjes verpakt en ook bezorgd.
    We zullen zeker vaker van deze site bestellen en familie vrienden op de hoogte brengen van deze site.
    Bedankt en tot de volgende keer

• Wil
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Zwarte deurklinken met bijbehorend beslag besteld.
    Bij montage bleek al dat de rozetten er maar heel moeizaam en geplaatst konden worden waarbij veel aandrukkracht nodig was.
    Helaas was bij een deur het slot kapot en toen ging het helemaal mis. Het beslag moest eraf maar de rozet was echt met geen mogelijkheid met een schroeven draaier los te wippen in de daarvoor bestemde opening. Het zat veel te strak. Uiteindelijk kwam het hele beslag met schroef en al van de deur af met de nodige schade natuurlijk.
    Na dit gemeld te hebben kreeg ik een nietszeggende mail dat ze het jammer vonden maar ik had eerst advies moeten inwinnen, dus een nieuw setje werd niet gestuurd.
    Op mijn vraag om die instructies dan alsnog te geven voor als het nog een keer nodig is heb ik nooit meer iets gehoord.
    Kortom leuk als het de eerste keer goed zit, een ramp om het ooit nog te verwijderen zonder het beslag en de deur te beschadigen...
    Conclusie over Yessential, je koopt Chinese spullen van matige kwaliteit

• Sanne
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Goede kwaliteit en fijne service. Door storing bij Vodafone geen contact kunnen leggen met bedrijf maar daarna goed opgelost. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

• dirk-jan
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Keurig netjes geregeld, en snel, en bovendien nog gratis in de brievenbus
    is voor herhaling vatbaar..

• SR
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Ik heb voor 2 verschillende kasten goudkleurige greepjes besteld. Ten eerste een mooie duidelijke website. Daarnaast een snelle levering en als laatst… ik ben superblij met de greepjes. Mooi design, mooie kleur en ook kwalitatief een mooie handgreep. Van de prijs wordt je ook erg blij. Keurig verpakt en de bijbehorende schroeven worden zelfs in 2 lengtes meegeleverd ivm de dikte van het paneel waarop ze geplaatst gaan worden. Een echte aanrader.

• Huub Eggebeen
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Mooie kwaliteit huisnummers, met duidelijke instructies om te monteren.
    Snel geleverd, ook naar Belgie.

• Fronica
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Hele goede service en snelle levering. Extra boutjes met 2 verschillende lengtes erbij geleverd bij de kastgrepen. Bij de deurknoppen miste er 1 langer boutje, maar die konden we uit een zakje van de grepen halen.
    We hebben weer kasten als nieuw en zijn dus heel tevreden!!

• andy
    Review voor Yessential Woonaccessoires

ik wil handgrepen op mijn btw nummer bestellen. de site herkend mijn btw nummer niet. waardeloze site.

Antwoord van Yessential Woonaccessoires

Hi Andy,

Dit is niet natuurlijk de bedoeling! Zou je ons willen mailen op hello@yessential.nl met uw btw nummer erbij? Dan kijken we er even samen naar.

• Jan Blok
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Ik had eerst gevraagd welke maat ik moest bestellen, als ik Paco Black wilde hebben. Mijn stoelpootjes zijn 16 mm. rond. Er werd geadviseerd om de 12 - 16 mm te nemen. Vandaag 2 nov. 2022 geleverd en gemonteerd. Ze passen perfect, wat een goed product.

• Robbie
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Erg snelle levering, hele nette informatie (ook via de email) omtrent bevestigen van de huisnummers. Net bedrijf!

• M. Poll
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Vriendelijke service, snelle levering en mooi product!

• Mj

Prachtige goudkleurige handgrepen.
    Super snelle verzending en goede communicatie middels mail.
    Ik ben tevreden!

• Iris
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Duidelijk en overzichtelijke website, snelle levering en klantvriendelijkheid bedrijf! 2 bestellingen mogen plaatsen en absoluut tevreden.

• Ans
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Duidelijke site en snelle goede levering. Aanrader

• Brenda
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Goede service. Reageren en leveren snel. Blij met mijn stoere leren grepen voor onze nieuwe kast 👏🏻

• Remko Jansen
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Waardeloze zaak. 3 huisnummers besteld en vervolgens geïnstalleerd volgens de bijgeleverde handleiding. Vervolgens bobbels in de huisnummers. Aftersales is niet aanwezig. Reageren niet op mail.

Inmiddels is er contact met ons opgenomen en is de klacht naar volle tevredenheid opgelost.

Antwoord van Yessential Woonaccessoires

Hi Remko,

Dit is niet de bedoeling. We willen dit graag oplossen. Echter kan ik nergens in ons systeem je naam vinden en de bestelling. Zou je ons kunnen mailen met je ordernummer? Dan gaan we samen kijken naar de beste oplossing.

Alvast bedankt.

• Stefan Van Vuuren
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Zeer goed service en helpen je goed!

• Leonie
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Zeer snelle levering, helaas ontbrak er 1 van de 2 door mij bestelde greepjes. Dit werd na een mailtje direct opgelost. Foutje kan gebeuren het gaat er om hoe hier mee om gegaan wordt en dat is 100% naar tevredenheid!

• Els Zijlemans
    Review voor Yessential Woonaccessoires

Ben heel blij met de stoelpootdopjes. Doorschijnend en passen precies.
    Na drie pogingen (andere dopjes), is dit een succes.
    En supersnel geleverd binnen 24 uur. Dank je

Sorry las het verzoek om een foto te laat, vorige dopjes liggen al in devuinisbak.