Yessential

Yessential

Is jouw huisnummer toe aan vervanging? Een huisnummer is het eerst wat iemand ziet aan je woning. Geef je woning een compleet nieuwe look met onze moderne, robuuste en anti-roest huisnummers. Bekijk ons totale aanbod op de website yessential.nl!

Met huiselijke groet, Jerry van Yessential
Huisnummers

• Iris
    Review voor Yessential

Duidelijk en overzichtelijke website, snelle levering en klantvriendelijkheid bedrijf! 2 bestellingen mogen plaatsen en absoluut tevreden.

• Ans
    Review voor Yessential

Duidelijke site en snelle goede levering. Aanrader

• Hoe beoordeel je Yessential?

• Brenda
    Review voor Yessential

Goede service. Reageren en leveren snel. Blij met mijn stoere leren grepen voor onze nieuwe kast 👏🏻

• Remko Jansen
    Review voor Yessential

Waardeloze zaak. 3 huisnummers besteld en vervolgens geïnstalleerd volgens de bijgeleverde handleiding. Vervolgens bobbels in de huisnummers. Aftersales is niet aanwezig. Reageren niet op mail.

Inmiddels is er contact met ons opgenomen en is de klacht naar volle tevredenheid opgelost.

Antwoord van Yessential

Hi Remko,

Dit is niet de bedoeling. We willen dit graag oplossen. Echter kan ik nergens in ons systeem je naam vinden en de bestelling. Zou je ons kunnen mailen met je ordernummer? Dan gaan we samen kijken naar de beste oplossing.

Alvast bedankt.

Met huiselijke groet,
    Jerry van Yessential

• Stefan Van Vuuren
    Review voor Yessential

Zeer goed service en helpen je goed!

• Leonie
    Review voor Yessential

Zeer snelle levering, helaas ontbrak er 1 van de 2 door mij bestelde greepjes. Dit werd na een mailtje direct opgelost. Foutje kan gebeuren het gaat er om hoe hier mee om gegaan wordt en dat is 100% naar tevredenheid!

• Els Zijlemans
    Review voor Yessential

Ben heel blij met de stoelpootdopjes. Doorschijnend en passen precies.
    Na drie pogingen (andere dopjes), is dit een succes.
    En supersnel geleverd binnen 24 uur. Dank je

Sorry las het verzoek om een foto te laat, vorige dopjes liggen al in devuinisbak.

• Frouwke
    Review voor Yessential

Omdat wij de keukenkast greepjes hadden besteld en deze binnen 2 dagen geleverd zijn.
    Er keurig uit zien en zeer voordelig

• Charlie

Goede service en uitleg!

• Judith
    Review voor Yessential

Goede uitleg op site, snelle service. Handgrepen waren goed verpakt. Prima kwaliteit en prijsverhouding.