ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist

ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist

ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel-Specialist

Een jong bedrijf in nieuwe & gebruikte zorghulpmiddelen voor hulpbehoevende mensen zoals ouderen of mindervaliden. Tevens de specialist in maatwerk relaxfauteuils met of zonder opsta-hulp.

Bij ZHON kunt u uw zorghulpmiddel huren, ook voor kortere perioden.

Heeft uw hulpmiddel een mankement, of heeft u hulp nodig bij montage van een hulpmiddel? Maak gerust een afspraak met ZHON Servicedienst.

Stuur ons gerust een mail of bel ons.
Onze klantenservice staat u graag te woord.

Wij zien u graag bij ZHON Zorgwinkel - De Staopstoel-Specialist
De zekerheden van https://www.zhon.nl