Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Welkom bij Zorgbroeder: de online winkel voor zorghulpmiddelen! Wij hebben voor u het grootste aanbod rollators, scootmobielen en rolstoelen geselecteerd. Zo kunt u bij ons terecht voor een lichtgewicht rollator, goedkope rollator, design rollator, rollator met een afsluitbare tas, ANWB rollator, carbon rollator en nog veel meer! Al onze zorghulpmiddelen worden uit eigen voorraad geleverd.

Wat maakt Zorgbroeder.nl bijzonder? Dat vertellen we u graag wij hebben namelijk een 100% tevredenheidsgarantie en daar zijn we best trots op! Ook kunt u gemakkelijk persoonlijk advies vragen aan 1 van onze rollator specialisten.

Wat ons uniek maakt is dat wij ons in de jaren hebben gespecialiseerd in rollators en scootmobielen. Zo bent u verzekerd van goed advies! Liever een rollator persoonlijk uitproberen? Geen probleem: op afspraak zijn wij geopend en kunt u de rollators met eigen ogen bekijken en een test wandeling maken.

Zorgbroeder.nl is trotse dealer van Drive Medical | Vermeiren | Topro Rollators | Trust Care | Multimotion | Saljol

• Attie
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Een super geweldig, met Siebe kom je altijd uit
    Heel vriendelijk echt topper,
    πŸ‘πŸ‘πŸ‘

• Femke Roelofs
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Geweldige service, mooie tweedehandse scootmobiel gekocht. Geen gebreken, rijdt als een zonnetje. Aan huis bezorgd. Siebe, thanks!

• Hoe beoordeel je Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen?

• Tineke Simmers
    Geverifieerde klant van Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

• Hilda Schuitema
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Vanmiddag met mijn oude buurvrouw hier geweest voor een rollator, zo prettig geholpen, alle tijd. Konden de rollator meteen meekrijgen.

• Jelwin Kuipers
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Ontzettend goed geholpen door Zorgbroeder, Siebe zijn service gaat verder dan je vooraf verwacht. Geen seconde spijt dat ik voor dit bedrijf gekozen heb.

• Moon
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Prettige samenwerking met de eigenaar van dit bedrijf.Mijn bejaarde moeder wilde graag haar scootmobiel inruilen. Dit is snel geregeld en haar scootmobiel is opgehaald . Komen beloftes en afspraken na . Een dikke pluim !

• D. Holtrop
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Zeer klantvriendelijk, goed meedenken en erg flexibel

• A.C Koolman
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Eindelijk een winkel in het noorden van het land. Goede service.

• C. Koning
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Snelle service, vertrouwd en eerlijk.
    Denk mee, geeft adviezen waar je wst aan heb. Wij raden zorgbroeder zeker aan.

• H. Blom
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Goede behandeling en vlotte bediening