Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Welkom bij Zorgbroeder: de online winkel voor zorghulpmiddelen! Wij hebben voor u het grootste aanbod rollators, scootmobielen en rolstoelen geselecteerd. Zo kunt u bij ons terecht voor een lichtgewicht rollator, goedkope rollator, design rollator, rollator met een afsluitbare tas, ANWB rollator, carbon rollator en nog veel meer! Al onze zorghulpmiddelen worden uit eigen voorraad geleverd.

Wat maakt Zorgbroeder.nl bijzonder? Dat vertellen we u graag wij hebben namelijk een 100% tevredenheidsgarantie en daar zijn we best trots op! Ook kunt u gemakkelijk persoonlijk advies vragen aan 1 van onze rollator specialisten.

Wat ons uniek maakt is dat wij ons in de jaren hebben gespecialiseerd in rollators en scootmobielen. Zo bent u verzekerd van goed advies! Liever een rollator persoonlijk uitproberen? Geen probleem: op afspraak zijn wij geopend en kunt u de rollators met eigen ogen bekijken en een test wandeling maken.

Zorgbroeder.nl is trotse dealer van Drive Medical | Vermeiren | Topro Rollators | Trust Care | Multimotion | Saljol

• Geke compagner
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Ben heel erg blij met de goede service . Siebe is een hele leuke gezellige verkoper . Je voelt je thuis daar . Je kan er ook goed oefenen naast het gebouw en op de straat . De service is ook heel goed en snel .

• G. van der Bij
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Deskundig advies, en snelle levering. Siebe is enthousiaste verkoper die tijd voor je neemt onder het genot van een kop koffie.

• Hoe beoordeel je Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen?

• Iepie Kloosterman
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Fijn contact met Siebe en goede service. We werden vriendelijk geholpen in de winkel en de scootmobiel werd thuis gebracht met instructie. Ik ben erg bij met de nieuwe scootmobiel.

• Paul de Jong
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Voor mijn moeder hier een scootmobiel gekocht. Fijn geholpen en ook mijn moeder heeft prima instructies gekregen. Van ver halen is niet altijd beter en goedkoper, als je zo dichtbij ook terecht kunt en bij de scootmobiel ook een fantastische service erbij krijgt. Dank, 5 sterren !

• Margriet
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Twee weken geleden in de winkel geweest voor informatie over scootmobielen. Ik mocht er even in rijden en dat beviel wel. Ook kregen we het telefoonnummer van iemand die die dingen verhuurt.
    De gastvrijheid - bij de deur wordt als eerste gevraagd of je koffie wilt- , de duidelijke uitleg en het enthousiasme van Zorgbroeder Siebe zijn fantastisch.
    De aanschaf van een scootmobiel gaat zeker bij deze Zorgbroeder gebeuren.

• Easge Tolman
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Gisteren om een rollator remblokje gevraagd,het ging om een oud type rollator die eigenlijk niet meer geleverd worden,de eigenaar had geen nieuwe onderdelen meer maar zei loop maar even mee naar een container,hier stond nog een heel nette rollator van hetzelfde type eigenlijk denk ik om op te ruimen dus hij zij als je hier wat van kan gebruiken neem je de hele rollator maar mee...........voor niks kijk daar word een arbeider blij van,het bleek een karretje van 2017 te zijn en na wat afstel en poetsdingetjes stond hij er als nieuw voor,mijn vader net een paar dagen geleden naar de zorginstelling gebracht en hij was er hardstikke blij mee,dus voor de mensen van de Zorgbroeder van mij in ieder geval een dikke 10,top en nogmaals bedankt,en voor iedereen een aanrader,naar de Zorgbroeder.

• Eric Pannen
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Erg vriendelijke verkoper, klein maar overzichtelijke showroom, mooie deal kunnen sluiten bij de aanschaf van een een goede tweedehands Minicrosser M2.
    Dik tevreden.

Antwoord van Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Dag Eric,

Bedankt voor je (positieve) review. Was een gezellig bezoek en fijn dat we je een mooie deal hebben kunnen sluiten. Veilige kilometers toegewenst. En mocht je in de buurt zijn dan staat de koffie uiteraard klaar.

• Willem van Dijk
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Vanaf het bestuderen van de site was het voor mij duidelijk dat ik bij Zorgbroeder moest zijn om mijn Scootmobiel in te ruilen . Toen we kennis maakten bij mijn eerste bezoek was de deal snel gemaakt .

De Scootmobiel Carpo3 voldoet aan alle verwachtingen . Wat mij heel goed heeft gedaan , dat jij mij een uur na aflevering , door jouw vriendelijke en correcte chauffeur , jij mij belde of alles naar wens was verlopen . Ik zal jou bedrijf in mijn kennissenkring van harte aanbevelen .

Groet Willem uit Steenwijk

• Lizzy
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Voor mijn oma waren we op zoek naar een combinatie van een rolstoel en rollator. We hebben hier uitgebreid advies over ontvangen en er werd ons een geschikt product aangeraden. We waarderen het geduld en vriendelijk van Siebe, hij heeft ons echt super geholpen. Snelle reactie en hele fijne service. We raden zeker zorgbroeder.nl aan iedereen aan.

• Attie
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Een super geweldig, met Siebe kom je altijd uit
    Heel vriendelijk echt topper,
    👍👍👍

• Femke Roelofs
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Geweldige service, mooie tweedehandse scootmobiel gekocht. Geen gebreken, rijdt als een zonnetje. Aan huis bezorgd. Siebe, thanks!

• Tineke Simmers
    Geverifieerde klant van Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

• Hilda Schuitema
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Vanmiddag met mijn oude buurvrouw hier geweest voor een rollator, zo prettig geholpen, alle tijd. Konden de rollator meteen meekrijgen.

• Jelwin Kuipers
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Ontzettend goed geholpen door Zorgbroeder, Siebe zijn service gaat verder dan je vooraf verwacht. Geen seconde spijt dat ik voor dit bedrijf gekozen heb.

• Moon
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Prettige samenwerking met de eigenaar van dit bedrijf.Mijn bejaarde moeder wilde graag haar scootmobiel inruilen. Dit is snel geregeld en haar scootmobiel is opgehaald . Komen beloftes en afspraken na . Een dikke pluim !

• D. Holtrop
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Zeer klantvriendelijk, goed meedenken en erg flexibel

• A.C Koolman
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Eindelijk een winkel in het noorden van het land. Goede service.

• C. Koning
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Snelle service, vertrouwd en eerlijk.
    Denk mee, geeft adviezen waar je wst aan heb. Wij raden zorgbroeder zeker aan.

• H. Blom
    Review voor Zorgbroeder | Passie voor zorghulpmiddelen

Goede behandeling en vlotte bediening

• D. Veeling

Nette persoonlijke service.