canvas.nl

canvas.nl

Uw favoriete foto op origineel canvas. Top kwaliteit canvas, professioneel opgespannen op echte spielatten. Gratis bezorgd in de gehele Benelux. Ons 12kleuren proces geeft prachtige levensechte kleuren, en heel veel contrast bij zwart-wit afbeeldingen. Alle bestanden worden vooraf gecontroleerd. Bij canvas.nl kunt u kiezen uit meer dan 70 verschillende formaten, van uw panoramafoto op canvas is bij canvas.nl een fluitje van een cent. Door ons grote aanbod van formaten kan uw digitale foto, zonder dat belangrijke delen van uw foto wegvallen, optimaal op canvas geprint worden. Heeft u een afwijkende maat nodig, ook maatwerk is mogelijk.
De zekerheden van https://www.canvas.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016