Ikhebeencactus
Hoi! Welkom bij onze reviews. Ontdek wat mede plantliefhebbers te vertellen hebben over hun ervaringen bij ons en laat ons weten wat jij vindt! Jouw feedback maakt ons beter!
9,7
Filter 1500 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 977 met beschrijving

• Dirk
    Review voor Ikhebeencactus

Super snel geleverd, alles netjes beschermd verpakt in een stevige doos. Heel erg leuk dat er een gratis cactus bij zat, super bedankt daarvoor !! Mijn complimenten voor deze webshop !!

• Ruud
    Review voor Ikhebeencactus

Plant vandaag bezorgd. Ziet mooi uit. Was zeer goed verpakt, geen enkele schade aan de plant, dus prima verzorgd. Ook een leuke kleine cactus erbij gekregen als mistery plant. Erg leuk!

• Hoe beoordeel je Ikhebeencactus?

• Valère
    Review voor Ikhebeencactus

Eerst en vooral mooie nieuwe website 👍
    En zoals altijd zeer snelle verzending naar België en heel vriendelijk en ruime keuze 👍👍👍

• René
    Review voor Ikhebeencactus

Net prachtige planten gehad. Groter als verwacht, goed verpakt, snel geleverd en een extra plantje als kadootje. Top

• Caroline Van der Waal
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Mooie plantjes, goed verpakt en snel geleverd. Blij mee!

• Anja Dittrich

Alles bestens super Kaktus. Grüße aus Deutschland, Berlin

• Rudy Kallehauge
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Heel snelle en verzorgde verzending. We zijn heel blij met onze aankoop en de extra cactus die er bij geleverd was. Zeker een aanrader.

• Lida Wolt
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Prima bedrijf, doet wat beloofd

• Iris van Deventer
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Goede snelle service en kwaliteit en levering. Was een cadeautje voor mijn moeder, ik kreeg een foto te zien, één cactus had een bloemetje. Ga hier zeker vaker bestellen.

• Jeroen Blanken
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Ik was onder de indruk van de zorgvuldigheid waarmee de cactussen waren ingepakt en ze kwamen onbeschadigd aan. Het voelde als een mooi kado aan mezelf om zulke mooie planten aan mijn collectie te mogen toevoegen.

• Dennis
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

snel geleverd en goed ingepakt.
    een leuk visitekaartje en voelt persoonlijk.

• Steven Beyens
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Mooie plantjes aan nette prijzen. Er wordt snel geantwoord bij vragen. Ik kom hier zeker nog een keer!

• Sylvia Van hemert
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Mijn apenstaartcactus was erg goed verpakt, niet te duur en kwam snel!

• Nia
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

PARCEL NICELY AND SAFELY PACKAGED, QUICK DELIVERY, BEAUTIFUL PLANTS SAME AS PICTURE

• John Andringa
    Review voor Ikhebeencactus

Werkelijk efficiënt en perfecte verpakking, echt een aanrader.

• Bert
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Plantjes waren goed verpakt en kwamen in prima staat aan. Bijzonder dat er een extra plantje bij zat. Leuk.

• Gwenn
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Keurige levering, netjes verpakt en plantjes zien er gezond uit. Wat wil je nog meer.

• F.A. Pot Steenbergen

Mooi cactus Snelle verzending En kreeg er zelfs een gratis bij Top winkel

• JS
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

not to happy plants but quick delivery.

• Eelze
    Geverifieerde klant van Ikhebeencactus

Mooie cactussen en goed verpakt! Er zat tot mijn verrassing ook nog een gratis cactus bij.