ikhebeencactus
Ikhebeencactus is waar jij online je cactussen en vetplanten kan kopen. | IKHEBEENCACTUS EN JIJ? | Wij vinden het erg leuk als niet alleen wij, maar ook jij cactussen hebt! We beperken ons niet enkel tot de verkoop van cactussen. Waar het voor ons als hobby begon en waar we veel voldoening uithalen, is het enthousiast maken van mensen over cactussen. Dus mocht je vragen of zelf tips hebben over cactussen, deel deze met ons! Graag zelfs, want wij zijn nooit uitgeleerd! Onze cactussen zijn zelf gekweekt of persoonlijk geselecteerd bij andere kwekers. Hierdoor weten we altijd welke kwaliteit we verzenden. Elke cactus die bij jou terecht komt, is vanuit onze kas verstuurd!
Ikhebeencactus en jij?, Greenlife, ikhebookeencactus
1.034 klantbeoordelingen
Filter 915 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 605 met beschrijving

• Valeska

Is goed aangekomen top

• Danny
    Review voor ikhebeencactus

Vandaag mijn nieuwe cactussen uitgepakt en heel positief verrast. Wat een prachtige planten. Ik kan verder maar één ding zeggen: tot de volgende keer.

• Hoe beoordeel je ikhebeencactus?

• Tien
    Review voor ikhebeencactus

De eerste bestelling bij jullie gedaan, 4 prachtige Thyrisflora zijn goed verpakt vandaag gekomen, wat zijn ze mooi πŸ‘Œ erg blij mee heel erg bedankt

• Vale
    Review voor ikhebeencactus

Zoals altijd super vriendelijk goed advies en snelle verzending πŸ‘πŸ‘πŸ‘

• Gilbert
    Review voor ikhebeencactus

Prachtige cactussen , bij vragen onmiddellijk raad ,zeer goede prijzen.
    Hier koop ik zeker terug.

• Nena
    Review voor ikhebeencactus

Snelle levering, prachtige apenstaart cactus van groot formaat en goede prijs

• Sandra
    Review voor ikhebeencactus

Snelle levering, hele mooie planten en met zorg verpakt! Ontzettend tevreden!!

• Denise van Lent
    Review voor ikhebeencactus

De Echeveria Frosty is precies zo mooi als ik hoopte en de levende steentjes zien er lekker mollig en gezond uit. Klein verbeterpuntje, een harde plastic verpakking om de plant geeft betere bescherming. Nu zijn er wat blaadjes van de echeveria losgeraakt. Gelukkig niet noemenswaardig, maar toch zonde. Mocht de pret niet drukken, plantjes zien er goed uit!

• Paul België
    Review voor ikhebeencactus

Voor de 7 de keer besteld en weer heel tevreden. Super snel geleverd, perfect verpakt, en mooie planten. Hartelijk dank

• Peter
    Geverifieerde klant van ikhebeencactus