kauwsnacks
Honden zijn eenmaal dol op beloningen en traktaties. Uiteraard wil jij alleen de beste geven aan je trouwe viervoeter. Bij ons ben je op het juiste adres, want wij bieden de beste hondensnacks. Als ervaren specialist in natuurlijke hondensnacks bieden we een breed assortiment aan gedroogde vleessnacks van hoogwaardige kwaliteit van rund, lam, kip, gans, eend, vis, kameel en wild. Alles uiteraard zonder toevoegingen zoals smaak-, geur-, kleur of conserveringsmiddelen.
De zekerheden van https://www.kauwsnacks.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020