MijnSilentDisco.nl

MijnSilentDisco.nl

Met de Silent Disco thuispakketten van RGB maak je van jouw woonkamer een feestcafe!
9,6
Filter 837 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 541 met beschrijving

• Pien
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Was top geregeld en ze kwamen het ook nog leveren

• Anouk
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Goede service, alle apparatuur deed het!

• Hoe beoordeel je MijnSilentDisco.nl?

• Desiree

Top avond

• Nicole
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Top geregeld, makkelijk in gebruik

• Miranda
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Goed geregeld! Ruim op tijd in huis en makkelijk te bedienen. Super avond gehad!!

• Irma
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Vreselijk veel lol gehad op de camping in de Ardennen met mijn 40 ste verjaardag. Een aanrader.

• Elien

Heel relaxt geregeld!

• Simone
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Het was een groot succes en heel goed zelf te gebruiken! Dank daarvoor!

• Joric

Erg leuk

• Debby
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Levering was goed op tijd. Zelfs toen het mis leek te gaan hebben ze t prima opgelost. Feestje was onvergetelijk! Tip: doe tijdens de silent disco je koptelefoon even af om te kijken naar de anderen….hilarisch!!!

• Meike
    Review voor MijnSilentDisco.nl

De kinderen hebben een geweldige avond gehad!

• Willemijn
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Silent disco cadeau gedaan als verrassing. Het was een heel mooi feestje en alles was top geregeld en werkte goed.

• Angelique
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Ontzettend fijne service, eerlijke prijzen, praktisch en simpel systeem dat gezorgd heeft voor een geweldig feestje waarvan niemand op het einde naar huis wilde.

• Ella
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Wat een super service! De silent disco was al op woensdag binnen, dus ruim optijd voor het weekend. Er zat een briefje in het pakket dat ze er nog extra verlichting hadden bij gedaan! Zo leuk! De communicatie was ook heel vlot via mail en whatsapp. We hebben echt een super gaaf feestje gehad! Ik zou het iedereen aanbevelen :). Bedankt!

• Franc
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Top feestje gehad en super geregeld

• Marrit
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Nadat ik een verkeerd adres (ontvanger) had ingevoerd, kreeg ik de melding dat de zending retour afzender ging. Na telefonisch contact met de klantenservice hebben ze kosteloos een nieuw pakket opgestuurd; top!

• Marinka
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Superleuk voor de kids en een leuke prijs!!

• Anoniem

Goeie service!

• Bart
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Prima service, goed geholpen na de storing bij PostNL

• Yvar Steketee
    Review voor MijnSilentDisco.nl

Snel en compleet geleverd (inclusief reservekabeltjes!), eenvoudig aan te sluiten en veel plezier gehad. Heel erg tevreden, volgende keer weer!