MijnSilentDisco.nl

MijnSilentDisco.nl

Met de Silent Disco thuispakketten van RGB maak je van jouw woonkamer een feestcafe!
Filter 666 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 448 met beschrijving

• Mariska

Fantastisch weekend mee gehad!!!!!!💃🏼🪩

• Marie-Louise
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

de meiden vonden het geweldig!

• Hoe beoordeel je MijnSilentDisco.nl?

• Lilian
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

Gemakkelijk online besteld en afgehaald in Eindhoven. Fijne, lichtgewicht headsets met goed geluid. Super vriendelijke medewerkers en keurige informatievoorziening via email en WhatsApp.

• Esther
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

Fijne service, heel flexibel in het halen en brengen. Alles deed het goed, genoten van een goed feestje!

• Do
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

Super geregeld, aan alles gedacht, er zat zelfs van alles een reserve onderdeel in de box. Echt aan te bevelen!!

• Peter
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

Makkelijk te bestellen, snelle reactie en tot slot een prima feest.

• Tom
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

Ik miste een voedingskabel voor een zender, overdag was niemand bereikbaar en daardoor ben ik best wat tijd kwijt geweest om zelf op zoek te gaan naar een juiste voeding die paste. Als oplossing kreeg ik dat een kabel van de modem past, maar die heb ik natuurlijk nodig voor het internet om de muziek mee te streamen

Antwoord van MijnSilentDisco.nl

Hey Tom,
    Dat is niet zo mooi, we hopen toch dat je een leuk feest hebt gehad. En natuurlijk willen we in de herkansing. We zullen je persoonlijk even benaderen om het goed te maken :-)
    Groet Team RGB disco | Mijnsilentdisco.nl

• Eva
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

Goede service, snelle levering, supermakkelijk in gebruik, kortom: top! Zou hier zeker weer huren.

• Kaylee
    Geverifieerde klant van MijnSilentDisco.nl

Quick and easy pick up/drop off that was arranged at the last moment! Great service and would definitely recommend!

• Karin

T was super!