spreadthebooklove.nl

spreadthebooklove.nl

Op spreadthebooklove.nl kun je de leukste bookish gifts vinden voor proud bookjunkies!

Al in 2013 startte Blossom Books, de leukste Young Adult uitgeverij van Nederland, met een productenlijn om lezen een toffer imago te geven. De Spread the booklove-giftlijn was geboren! Inmiddels is er een eigen webshop waar alle cadeau-artikelen (en een paar boeken) van Blossom Books te vinden zijn. Van tote bags tot kussenslopen, van mokken tot notitieboekjes: spread the book love!

spreadthebooklove.nl is powered by Blossom Books

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017