www.ecosave.com

www.ecosave.com

EcoSave, sinds 1991, voor duurzame, water- & energiebesparende producten zoals droogtoiletten, composttoiletten, regenwater- opvang en -zuivering, zonne - energie. Wij voeren merken zoals Trobolo, Separett, Mulltoa, Separera, GEP, SMA, LG, REC, BYD e.a.
8,6

• Misja van der Herberg
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Hele goede service, fijn bedrijf!

• Guy Vollemaere

Prima sevice, snel geleved

• Hoe beoordeel je www.ecosave.com?

• Bob Romme

Prima,aaankoop volgens verwachting

• Ciska Scheltema-Nienhuis

Producten zoals verwacht.

• Catia Dias
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Burla. Cobraram mas nao enviam o material nem respondem aos emails.

Antwoord van www.ecosave.com

Prezada Cátia,
    Desculpe pelo atraso.
    O Trobolo já está uma semana atrasado e finalmente deveria ter sido entregue ontem. entramos em contato novamente e eles indicaram que seria hoje ou amanhã.
    O banheiro será enviado para você imediatamente.
    em alguns dias pode estar com você.

• Harold
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Kwaliteit product, goed. Service top. Prijs verhouding goed.

• Dirk Verherstraeten
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

De extra onderdelen zaten in de zak en de rits is stuk.

• Annemarieke Bekkum
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Goeie producten, maar wel behoorlijk prijzig

• Lyda

snelle levering, goed verpakt

• Nadine
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Artikel binnen enkele dagen al geleverd en is goed en mooi gemaakt! Heel blij mee

• Frank Schouten

no nonsence.

• Anne Marie Hoekstra

Prima service.

• Pieter van de Haar
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Ondanks het feit dat we geen afspraak hebben, krijgen we een duidelijke uitleg. We hebben de maxi besteld en inmiddels in gebruik. Eerste ervaringen zijn goed.

• Elles de Koe
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Over het product dat ik bestelde ben ik tevreden maar het invullen van de verzendgegevens lukte niet. Ik werd niet doorgestuurd naar de betaalpagina. Toen ik daarover mailde ben ik wel goed geholpen en was het probleem snel opgelost. De doos kon wel net iets beter worden dichtgeplakt, de doos kwam nogal gehavend aan maar de inhoud was oké.

• Margaretha van Engelshoven
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Bestelling goed verpakt snel in huis!

• Pieter Linders

Alles in orde

• Rob Melchior

• Sjoerd Siebenga
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Goeie zaak vriendelijke mensen. Ik heb er een Scheeps toilet gekocht. De toilet is mooi, stevig en vrijwel geurloos en heel goed bruikbaar voor dagelijks gebruik aan boord. Het kost wel wat, maar dan heb je ook er geen onderhoud aan. En verstopte pompen of gezeul met een fecalieen container die je regelmatig moet omspoelen op de daarvoor bestemde plekken is ook niet nodig. En of ik in mijn geval met een zakje hondenpoep rond loop of met een zak huisvuil met daarin de zak uit het toilet maakt geen verschil. Ik had wel een paar kleine aanmerkingen over de montage. Maar die heb ik zelf opgelost

• Johan Vanoverbeke

Goeie service

• Veerle Mertens
    Geverifieerde klant van www.ecosave.com

Bestelling was door transportbedrijf verkeerd geleverd.
    Ecosave werd door mij verwittigd en hebben in eerste instantie alleen een email gestuurd naar hun transportbedrijf, daarna vonden ze dat het ' uit hun handen was'. Stelden zelfs voor dat ik zou bellen met hun transporteur. Pas nadat van Ecosave ' eiste' dat ze hun verantwoordelijkheid gingen opnemen zijn ze in gang geschoten. Bestelling is dan wel spoedig terecht gekomen.

Antwoord van www.ecosave.com

Beste mevrouw Mertens,
    Wij betreuren dat u bestelling niet geleverd werd op de dag dat het door de transporteur was aangegeven.
    Dit was een internationaal transport en de uiteindelijke aflevering geschiede niet juist door de plaatselijke vervoerder in uw provincie. Wij hebben vanaf uw melding, dat uw bestelling niet was aangekomen, direct alles in het werk gezet om uw bestelling internationaal op te sporen. Meermaals per dag hebben we de verschillende transporteurs gebeld en gemaild. We zijn dan ook erg blij dat een paar dagen later de aflevering alsnog geschiede.
    Wij wensen u veel plezier met uw bijzonder houten droogtoilet.