Buizerd 15
7731 KH Ommen
0640651986

pepijn tobben beoordeelde op 2019-08-19

Prima service. Persoonlijk briefje erbij met klein extraatje en pakpapier.

Anouska Van Geffen beoordeelde op 2019-08-19

Snel geleverd en een heel leuk persoonlijk berichtje erbij. Leuk dat online winkelen zo toch persoonlijk wordt!

Kim Verdoorn beoordeelde op 2019-08-17

Roze make up koffer besteld voor mijn kleindochter ...was er helemaal blij mee. Snel bezorgd en er zat leuk inpakpapier bij met hartjes wat leuk geven was. Heel tevrsden.

Miranda beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden!

Gonnie Leenders- Boerboom beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering. en er ook nog en leuk presentje bij.

Evelyn Van Roeyen beoordeelde op 2019-08-11

Zeer tevreden! Snelle levering, kwaliteitsvolle producten en een leuke gepersonaliseerde attentie!

David van der Holst beoordeelde op 2019-08-06

Levering is keurig gedaan binnen de gestelde termijn op de website. Tevens ook nog een handgeschreven kaartje en een mooie pen gratis erbij gehad! Heel erg netjes en klantvriendelijk gedaan!

Patricia beoordeelde op 2019-08-03

Heel tevreden! Snelle levering en netjes op de hoogte gehouden.
Het handgeschreven kaartje, inpakpapier en velletje stickers maakt het ontvangen van de bestelling extra leuk!

Ellen Berghuis beoordeelde op 2019-08-01

Snelle verzending. Leuk geschreven kaartje erbij. Velletje stickers. En een super blije dochter.

NMC van der Jagt beoordeelde op 2019-08-01

Make up koffer met inhoud voor mijn kleindochter besteld. Was onzeker of dat wel goed zou aankomen
Heel zorgvuldig ingepakt , zodat het niet zou beschadigen. Leuk papiertje eromheen én een leuk extra kadopapier. Helemaal top!!!
En er zaten nog extra kadootjes in. Ben er helemaal enthousiast over. Ga beslist nog eens wat bestellen. Een aanraderšŸ‘

Esther beoordeelde op 2019-07-31

Super snelle levering, met een kado papiertje en een heel aardig had geschreven kaartje toe!! Wat een service. Ontzettend bedankt. Ik ga jullie shop zeker aanbevelen in mijn netwerk!

Candy De Smet beoordeelde op 2019-07-31

Dochter is superblij! Keitof ingepakt en ook het stickervelletje is heel goed onthaald! Bedankt!

Bente Douma beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering, prachtig ingepakt en ook nog een boekje en stickers als kado erbij.. Super!

Kim Claes beoordeelde op 2019-07-19

Zeer leuk verpakt! Dank u wel!

Janne Dijkstra beoordeelde op 2019-07-18

erg leuk om uit te pakken, wat extra dingetjes . bedankt!

Marianne van Herp beoordeelde op 2019-07-17

Vooraf: website waarop de producten duidelijk omschreven en uitgelegd staan. Makkelijke wijze van bestellen. Komt betrouwbaar over.
Na aankoop: mooi, origineel en uniek product - snelle levering via Post.nl - zeer goed verpakt - mooi cadeaupapier ingesloten - vergezeld van een persoonlijke noot in de vorm van een handgeschreven kaart (leuke verrassing). Kortom: echt zeer tevreden!!

JvG beoordeelde op 2019-07-17

Super site en uitstekende service

Annette van Kleef beoordeelde op 2019-07-16

Leuke website. De bestelling de volgende dag ontvangen.
Verpakt in een "bubbeltjes"envelop. De oorbelletjes zelf waren al als kadootje verpakt, dus ik kon het meteen kado doen.
Er zat een leuk persoonlijk kaartje bij en een velletje stikkers.

Saskia Haverkate beoordeelde op 2019-07-15

Snel en gratis geleverd. En er zat een leuk persoonlijk kaartje bij! Altijd leuk!

Caitlyn Van Oort beoordeelde op 2019-07-14

Helemaal tevreden over de levering. Het handgeschreven kaartje dat erbij zat was erg leuk.