Loveish.nl

Loveish.nl

Loveish.nl is de specialist op het gebied van levensechte sekspoppen en bijbehorende accessoires.
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Michel
    Review voor Loveish.nl

Zeer snelle levering, Goed contact met de juiste informatie. De doll is op zich best zwaar maar na ervaring goed handelbaar, ze weegt 32 kg. En de kwaliteit is perfect. Ze voelt wel koud aan maar een oplossing is een elektrische deken. Maar houd erna de warmte goed vast. En alles bij elkaar ben ik super tevreden. Ik kijk alweer rustig voor een andere erbij.

• jfk
    Review voor Loveish.nl

top service!! Snelle levering en supervriendelijke mensen. Echt een topwinkel!!

• Hoe beoordeel je Loveish.nl?

• MdR
    Review voor Loveish.nl

Voor het plaatsen van een bestelling eerst maar besloten om contact te zoeken met de klantenservice. Wilde toch enige geruststelling voordat ik over ging op een toch wel prijzige aanschaf. Klantenservice gaf vlot antwoord op mijn vragen en besloot over te gaan op de aanschaf. Na een paar dagen onrustig gewacht te hebben arriveerde de lovedoll, en het viel niets tegen. Ziet er gewoonweg prachtig uit, lijkt net een kunstwerk.

• Ruben poel
    Review voor Loveish.nl

Omdat ik het contact zeer goed heb ervaren en snel werd geholpen

• Y
    Review voor Loveish.nl

Vriendelijke ontvangst en goede service prijzen zijn ook beter dan andere webshops

• Roger
    Review voor Loveish.nl

Zeer snelle en duidelijke antwoorden op je vragen. Hebben zeer mooie producten waar je op een ander voor hetzelfde meer betaald. Kwa prijs zitten ze echt uitstekend. Ik ben van plan mijn 2de pop bij hun te kopen.

• Gertjan
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Vriendelijk, Eerlijk, Snel, Veel keuze aanbod en hele mooie selectie aan Lovedoll Modellen. Ik ben al weer aan het sparen om bij Loveish te kunnen winkelen. De prijs is ook heel voordelig!.

• F.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Geweldig service en kon der die dag nog komen ophalen

• D.

zeer nette behandeling
    vriendelijk en correct en als er iets is helpen ze je direct
    bezorging een dikke 10 +
    producten zijn zoals beschreven en met zorg behandeld
    echt een aanrader
    toppie en ga zo door

• Jasper
    Review voor Loveish.nl

Zeer goed verpakt. Na het uitpuzzelen ging de pop snel goed in elkaar. Het is een zeer aantrekkelijke dame met de rondingen op de juiste plekken. Haar borsten zijn echt een kunstwerk en bewegen erg realistisch. Het gewicht is wel pittig maar dat is dan ook weer de charme. Een uitstekende workout maar let op je til technieken. Spelen met de pop is serieus goed voor je conditie. Emma is goed aan te kleden en was in enkele minuten getransformeerd in mijn ultieme verleidster. Ik ben zelf een behoorlijke nylon en hoge hakken fetishist. Alles paste prima en voelde erg sensueel aan. Echt dat kontje niet notmaal. De liefde bedrijven is wel even puzzelen het voelt net als de eerste keer. De uitneembare vagina was voor mij, zonder opscheppen helaas te klein, dit concludeerde ik nadat ik met veel moeite de uitneembare vagina had geplaatst. Maar dat heeft de pret niet gedrukt. De ervaring is zeer positief! Ik ben van mening dat het iedere cent waard is zeker met deze prijs kwaliteits verhouding.