Loveish.nl

Loveish.nl

Loveish.nl is de specialist op het gebied van levensechte sekspoppen en bijbehorende accessoires.

Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Gertjan
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Vriendelijk, Eerlijk, Snel, Veel keuze aanbod en hele mooie selectie aan Lovedoll Modellen. Ik ben al weer aan het sparen om bij Loveish te kunnen winkelen. De prijs is ook heel voordelig!.

• F.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Geweldig service en kon der die dag nog komen ophalen

• Hoe beoordeel je Loveish.nl?

• D.

zeer nette behandeling
    vriendelijk en correct en als er iets is helpen ze je direct
    bezorging een dikke 10 +
    producten zijn zoals beschreven en met zorg behandeld
    echt een aanrader
    toppie en ga zo door

• Jasper
    Review voor Loveish.nl

Zeer goed verpakt. Na het uitpuzzelen ging de pop snel goed in elkaar. Het is een zeer aantrekkelijke dame met de rondingen op de juiste plekken. Haar borsten zijn echt een kunstwerk en bewegen erg realistisch. Het gewicht is wel pittig maar dat is dan ook weer de charme. Een uitstekende workout maar let op je til technieken. Spelen met de pop is serieus goed voor je conditie. Emma is goed aan te kleden en was in enkele minuten getransformeerd in mijn ultieme verleidster. Ik ben zelf een behoorlijke nylon en hoge hakken fetishist. Alles paste prima en voelde erg sensueel aan. Echt dat kontje niet notmaal. De liefde bedrijven is wel even puzzelen het voelt net als de eerste keer. De uitneembare vagina was voor mij, zonder opscheppen helaas te klein, dit concludeerde ik nadat ik met veel moeite de uitneembare vagina had geplaatst. Maar dat heeft de pret niet gedrukt. De ervaring is zeer positief! Ik ben van mening dat het iedere cent waard is zeker met deze prijs kwaliteits verhouding.

• R.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Vriendelijke ontvangst en goede service.

• Naim.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Zeer goede klantenservice en de producten zijn exact zoals beschreven er wordt zeker goed raad gegeven indien je voor de eerste maal koopt. Producten zijn geen namaak maar echte kwaliteitsproducten.
    Ik geef lovish 10/10 voor de service en de producten die ze aanbieden .

• qv
    Review voor Loveish.nl

Snel antwoord op alle vragen via de email en snelle verzending.

• T.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Mooie duidelijke website met mooie foto's en nuttige informatie. Heel klantvriendelijk en fijne persoonlijke benadering.

• R.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Goed personeel en een snelle levertijd. En de prijzen zijn een van de goedkoopste op de markt! Absoluut een aanrader

• Peter
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Zeer behulpzaam. Zo kon ik de bestelling ook op zaterdag afhalen en met een kop thee.
    Een foutje bij aflevering werd vakkundig opgelost.