Vaartdijk 57
1566 PR ASSENDELFT

Theo Strik beoordeelde op 2018-09-11

Ik ben heel tevreden over het gehele proces in al zijn facetten.

Henk Nagel beoordeelde op 2018-09-10

Herman Jaspers beoordeelde op 2018-09-06

A.F. Helders beoordeelde op 2018-09-04

J Bremer beoordeelde op 2018-08-31

Goede prijs. Snelle levering.

Richard Van Der Voorn beoordeelde op 2018-08-30

Ik ben heel tevreden met de service. Mijn pakketje de ventilator was heel snel en netjes thuis bezorgd.
Ik geef jullie het cijfer 10 met een gouden griffel.

N Gomez beoordeelde op 2018-08-30

H. van Tol beoordeelde op 2018-08-27

Ventilator besteld, voor warmteafvoer in huis, maar ook als windmachine tijdens fotoshoots.. De ventilator doet het zelfs nog beter dan verwacht. Werd zeer snel geleverd en ik werd op de hoogte gehouden wanneer hij geleverd zou worden.. Chapeau...

Wim Houtjes beoordeelde op 2018-08-26

Prima product info en snelle levering.
Had me niet gerealiseerd dat er geen voedingskabel meegeleverd werd. Dat was niet duidelijk op de website of heb ik gemist.

A.P. koolwijk beoordeelde op 2018-08-23

pim aarts beoordeelde op 2018-08-23

Paul de Bruijn beoordeelde op 2018-08-23

Er was een verkeerd product geleverd echter direct een oplossing en ook deze bestelling al de volgende dag in huis echt top

Olaf van Berlo beoordeelde op 2018-08-22

Goed product Snel geleverd.
Rapportage voortgang zending.
Prima allemaal

Louise de Haan-Wils beoordeelde op 2018-08-22

Snelle afwikkeling en levering. Duidelijke webwinkel

C Hazenbroek beoordeelde op 2018-08-21

Snel en fijne medewerkers om je telefonisch te helpen.

S Truder beoordeelde op 2018-08-21

Snel en vakkundig geholpen.
Top !

R.A. van Gelder beoordeelde op 2018-08-21

De bestelling die ik had gedaan heb ik keurig binnen de gestelde tijd ontvangen. Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachting en heb ik het retour gezonden. De afhandeling was netjes en binnen de beloofde tijd was het geld weer op mijn rekening teruggestort. Dat heb ik elders wel eens anders meegemaakt. Duim omhoog. Zo hoor je met je klanten om te gaan.

Reactie van Luchtbehandelingstore.nl:
Meneer/mevrouw van Gelden, zo leuk om te horen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Uiteraard staan we altijd open voor verbeterpunten, dus mocht je die hebben, ik hoor ze graag:)

Willem Kunkeler beoordeelde op 2018-08-20

Ventilator gekocht, keurig verpakt aangekomen. Dag later gebeld tijdens montage, nam de moeite om in doos te kijken en advies te geven.

Rinus Peters beoordeelde op 2018-08-20

Snelle en goede levering voor een goede prijs

Be Louwrier beoordeelde op 2018-08-20