Van zuylen Van Nijeveltstraat 232 232
2242 LL Wassenaar

Dorine van Hassel beoordeelde op 2018-12-04

Susan Van der Meer beoordeelde op 2018-12-01

chantal hayes beoordeelde op 2018-11-30

Alles overzichtelijk, makkelijk bestellen en afrekenen. Binnen een dag geleverd.

Diana Starmans beoordeelde op 2018-11-28

A.WvS beoordeelde op 2018-09-18

Snel geleverd, goed en leuk ingepakt plus een kleine maar handige attentie bijgesloten.

J. van Lieshout beoordeelde op 2018-09-01

Therese Kampers beoordeelde op 2018-08-29

Snel besteld, snel geleverd !

Magda Molema beoordeelde op 2018-08-25

Snelle nette levering.Helaas bij retour sturen weinig respons dus moest ik jullie bellen.

clifford saffrie beoordeelde op 2018-08-11

zeer snelle levering, super gedaan door Danielle

Kim Van de steenoven beoordeelde op 2018-08-08

Gert-Jan van den Broek beoordeelde op 2018-07-20

Bestelde ring niet op voorraad, maar door een uitstekende suggestie zelfs een mooier passende ontvangen! Perfecte klantenservice dus en snelle levertijd.

Helga Borst beoordeelde op 2018-07-03

Anneke van Steijn beoordeelde op 2018-06-28

Karin Blankenstein beoordeelde op 2018-06-28

Ellen beoordeelde op 2018-06-28

Zeker tevreden. Mail gestuurd betreft omruiling, direct mail terug met oplossing, goede service!
Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

nous beoordeelde op 2018-06-02

zeer tevreden... netjes mail contact over dat ie later zou zijn omdat ie niet meer op voorraad was... maar toch binnen een week in huis ..... keurig netjes... ben er erg blij mee .... dank jullie wel

Ellen Tolboom beoordeelde op 2018-06-02

Anna van der Wal beoordeelde op 2018-05-31