Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Hoogveld 7
6081HB Haelen
0475-852071

9,0

M beoordeelde op 2014-10-07

+ complete verzending
+ een bonus bij de bestelling

Anoniem beoordeelde op 2014-09-30

Na de email met bestelbevestiging hoorde ik een paar dagen niks. Op de site stond dat de bestelde artikelen waarschijnlijk de volgende dag verzonden konden worden. Dit werd pas een aantal dagen later gedaan. Hierdoor ging ik twijfelen of alles wel goed ging rondom mijn bestelling. Graag had ik vernomen dat de verzending later zou gebeuren dan aanvankelijk aangegeven.

Anoniem beoordeelde op 2014-09-23

Vlot met leveren, gunstig in prijs. Gaarne meer artikelen in verband met prijs vergelijken.

Sandra beoordeelde op 2014-09-04

Vriendelijke en eerlijke communicatie! Er was wat vertraging, buiten hun schuld om, maar ik werd zeer vriendelijk en persoonlijk op de hoogte gehouden. Top! Geen

Anoniem beoordeelde op 2014-08-28

Ad beoordeelde op 2014-07-28

Anoniem beoordeelde op 2014-07-23

Zeer discreet Ik heb gekozen voor jullie, omdat de leveringstijd vrij kort was. Amazon.de is nog een stuk goedkoper, zelfs met de leveringskosten inclusief. In de toekomst zal ik eerder op onderzoek gaan en kiezen voor de laagste prijs. De prijzen drukken is dus de boodschap.

Anoniem beoordeelde op 2014-07-20

Snelle levering, goede producten, zeer uitgebreid aanbod, prima prijs tov concurrentie. Website kan een heel stuk beter (met name visueel en overzichtelijkere/professionelere uitstraling).

hoogland beoordeelde op 2014-06-20

geen

René beoordeelde op 2014-06-19

Anoniem beoordeelde op 2014-06-16

Karen beoordeelde op 2014-06-15

Er werd snel gereageerd om te laten weten dat er een artikel niet beschikbaar was. Ook zeer snelle terugstorting van het artikel dat niet meer leverbaar was. Alhoewel dat er maar een artikel niet leverbaar was, duurde het langer dan we verwacht hadden voordat onze bestelling verstuurd werd..

Anoniem beoordeelde op 2014-05-28

Ed beoordeelde op 2014-05-25

Uitgebreide site Wel alles leveren dat de klant besteld en betaald heeft. Het is slecht als er een artikel ontbreekt waarvoor wel betaald is.
De hoeveelheid mails zijn overdreven, het neigt naar spam.

Karolien beoordeelde op 2014-05-09

Ik had een mail gestuurd met een vraag en die is onmiddelijk beantwoord!

Anoniem beoordeelde op 2014-05-03

Anoniem beoordeelde op 2014-05-01