Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Zanderijweg 80
7312LL Apeldoorn

7,0

Mystery shopper

Lees
waarom

Johnny Christina beoordeelde op 2015-09-07

Goed en betrouwbaar over afspraken en levering van goederen.

Daisy Lane beoordeelde op 2015-07-30

Zeer goed! Snelle reactie(s), snelle afhandeling en snelle(re) levering!

Artur Tigranjan beoordeelde op 2015-07-30

Wij hebben apart kleuren besteld maar, De helft is pas aangekomen. Wij zijn helemaal ontevreden.

Bettina beoordeelde op 2015-03-05

Wat een geweldig klantenservice! Heb gratis hulp gekregen ondanks ik nog niet eens mijn product bij hun gekocht heb. Heel erg bedankt. Zeker aan te bevelen

Cristine beoordeelde op 2015-03-02

Wij zijn ontzettend tevreden over het doen van onze aankoop bij e-house! Klantenservice is top: we kregen snel reactie op gestelde vragen en een bezichtiging van de wagen kon ook makkelijk ingepland worden. We hebben de kinderwagen nog niet in gebruik, maar hebben nu al leuke reacties gehad op de originaliteit van de retro-look :) Wij kunnen het gebruik van dit product nog niet goed beoordelen, maar bij het uitpakken en in elkaar zetten van de diverse onderdelen viel ons de gebruiksvriendelijkheid absoluut niet tegen.

Gauthier beoordeelde op 2015-01-06

Nu 8 weken de Twinni tweelingwagen in gebruik en wat zijn we er blij mee!! Hij ziet er mooi uit en we krijgen van iedereen positieve reactie`s op de wagen. Hij stuurt makkelijk, zelfs met 1 hand. Op de dag dat onze wagen bezorgd zou worden, kregen we telefoon dat de verkeerde kleur onze kant op kwam. Deze heb ik in ontvangst genomen en nog diezelfde avond werd hij persoonlijk omgeruild voor de juiste kleur. Deze week ging de linker voorband lek en ondanks dat dit niet onder de garantie valt, krijgen we kosteloos een nieuwe opgestuurd. Als dat geen goede service is! Ik kan alle aanstaande tweeling ouders deze wagen adviseren, een super wagen!

Monique beoordeelde op 2014-08-29

Super nette service.
Had een wagen ontvangen die waarschijnlijk bij het vervoeren is beschadigd en na contact op de nemen binnen enkele minuten geregeld. Krijg een nieuwe wagen opgestuurd en kan de stukkende wagen kosteloos retourneren. Het is trouwens een super mooie wagen (babyactive Q) en kan niet wachten om er met mijn kleine hummel mee te gaan wandelen.

Ilona beoordeelde op 2014-07-26

Super mooie uitgebreide kinderwagen met alles er op en eraan :)
Lever tijd iets langer maar nog kort in vergelijking met andere merken !

Marleen beoordeelde op 2014-04-30

Buggy Q besteld bij ehouse, leek op internet haast te mooi, maar blijkt ook in het echt een waanzinnig mooie buggy.
Ziet er mooi uit, is degelijk, handig in te klappen, rijdt soepel.
Ehouse is eer klantgericht, via de mail zowat dag en nacht te bereiken!
Levertijd iets langer dan gehoopt, maar product was niet op voorraad.
Helaas wat banden- wielpech bij de buggy, zeer snel en zeer klantvriendelijk opgelost.

Martijn Braat beoordeelde op 2014-03-13

Net de Babyactive Elipso 3-in-1 kinderwagen
ontvangen binnen een week. Prachtige wagen en heel
makkelijk in elkaar te klikken. Gebruikservaring heb ik
nog niet maar op het eerste gezicht een
supercombinatie zeker voor deze prijs ! Al lijkt het
blauw in werkelijkheid niet op het blauw van de door
mij bestelde wagen. Ik had blauw-zwart gekozen, dit is
echt azuurblauw. Maar ook mooi.

Mystery shopper beoordeelde op 2014-03-04

De webwinkel E-house is verrast met een mysteryshopping actie door ons In onze mysteryshopping actie deden we ons voor als een man die onlangs oom is geworden van een neefje. Samen met zijn ouders en broer wou hij zijn zus verassen met een kinderwagen als cadeau. In de vraag werd gevraagd of het zo geregeld kon worden dat het product over zeven personen werd gedeeld. Daarnaast vroegen we hoe het met het retourbeleid zat rondom het product. We kregen zeer spoedig een reactie terug van E-House. In de reactie werden we gefeliciteerd met de geboorte, en werd ons verteld dat het op die manier kon maar dat het administratief technisch beter is wanneer 1 persoon de betaling op zich neemt. Daarnaast kregen we keurig de informatie rondom de afkoelingsperiode. Om de snelheid van de reactie en het volledig beantwoorden van de klantvraag, beoordelen we E-House dan ook graag met de volledige vijf sterren.

Ilse beoordeelde op 2014-02-19

Wij hebben de buggy babyactive gekocht omdat wij er niet van houden
om met een buggy met kleine wieltjes te rijden. Wij zijn erg tevreden
met de service van ehouse en helemaal gelukkig met de buggy. Ons
mannetje kan heerlijk comfortabel in de buggy zitten en geen gedoe met
kinderkopjes, zandpaden, tramrailzen en ongelijke tegels.

Dave beoordeelde op 2014-02-07

Keurig nette webwinkel, met een vriendelijke klantenservice. Er miste een onderdeel van mijn
bestelling, en er wordt direct actie op ondernomen. Goed telefonisch bereikbaar ook.

Janine de weerd beoordeelde op 2014-01-30

Na telefonisch contact te hebben gehad met dhr. Heimen van
Duinkerken, helemaal overtuigt een tweelingwagen besteld voor
onze twee toekomstige koters. Super service, snelle levering en
een geweldige kinderwagen. Verrast door de kwaliteit van de
wagen en de extra's! Wij zijn tevreden!

2014