Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Nijverheidsweg 17
7671DA vriezenveen

Stephan Uyttebroek beoordeelde op 2019-07-21

Mandy Achterkamp beoordeelde op 2019-07-21

Tess Achterberg beoordeelde op 2019-07-21

Monique Horevoorts beoordeelde op 2019-07-20

Mandy Mourits beoordeelde op 2019-07-20

Zeer netjes verpakt. Goede communicatie over de levering en een snelle levering.

Linda Vlot beoordeelde op 2019-07-20

Maandag besteld, woensdag in huis!
Mooi persoonlijk kadoo. Ziet er super netjes uit.
Ook mooi ingepakt. Hoef je niks meer aan te doen als alleen op kraamvisite gaan

Malu Bongers beoordeelde op 2019-07-20

Ines Rensen beoordeelde op 2019-07-20

Bianca van der Poel beoordeelde op 2019-07-20

FW beoordeelde op 2019-07-19

Snel en mooi. Op de houten truck staan de letters iets scheef en door de sterretjes heen.

Elizabeth Gergin beoordeelde op 2019-07-19

Marika Bennenbroek beoordeelde op 2019-07-19

Sylvia Elskamp beoordeelde op 2019-07-15

Zeer snelle levering, keurig netjes verpakt, en als kleine attentie een koekje waarop bedankt staat gedrukt. Ik had een knuffeldoekje besteld en na 2 uur of zo kreeg ik al een melding dat het verstuurd was, ik dacht dat kan toch niet want ik wilde er ook nog een naam op geborduurd hebben, maar het was echt zo de volgende dag werd het pakketje keurig netjes door d postbezorger afgeleverd.

Garina Fijn beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering... Duidelijk...

M. A. Anker beoordeelde op 2019-07-14

Anneke Spekenbrink beoordeelde op 2019-07-14

Hélène Van Der Have beoordeelde op 2019-07-13

Diana Moerman beoordeelde op 2019-07-13

Ik bestel regelmatig wat bij jullie.
Echt top.

Dineke Loupatty beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering maar het is om cadeau te geven en het is nog niet uitgepakt

Kimberly van den Burg beoordeelde op 2019-07-12

Kwaliteit vind ik wat matig, wel heel leuk idee!