Beiaard 160
4876CP Etten-Leur
KvK 20130341

Anja van Ommen beoordeelde op 2017-05-19

Iets te snel besteld en door snelle communicatie alsnog verzendkosten over kunnen maken. Hierdoor werd de dag erna mijn bestelling al verstuurd. Super service

Kammen beoordeelde op 2017-05-18

Prima service geen nonsense en heel snel ontvangen! Goede kwaliteit blijft ook netjes.

J. Zeevaart beoordeelde op 2017-05-18

Voor een bepaalde tijd besteld zou m'n pakje de andere dag geleverd worden. Het was op voorraad.
Het kwam dus pas na 5 dagen en was daardoor te laat met m'n cadeautje.
Zou hierdoor hier niks meer kopen

Reactie van FR1908shop.nl:
Beste J. Zeevaart,

We vinden het erg vervelend voor u dat uw bestelling niet op tijd is geleverd zeker omdat het een cadeautje was.

Op onze website staat overigens vermeld dat u uw bestelling doorgaans binnen 1 - 2 werkdagen kunt verwachten. Wij garanderen dan ook niet dat de volgende dag reeds geleverd wordt wanneer voor een bepaalde tijd besteld en betaald is. Uiteraard doen wij wel ons best om zo snel mogelijk te leveren en soms is dit wel al de volgende dag.

Tijdens het afrekenen had u bij de bestelling ook de opmerking kunnen plaatsen dat het om een cadeautje ging en de volgende dag nodig was. Wij hadden u dan kunnen laten weten dat dit niet zou gaan lukken. Omdat u de bestelling op donderdag 13 April 2017 om 21:52 heeft geplaatst, kon het diezelfde dag niet meer verzonden worden. Vervolgens was de dag erna Goede Vrijdag, gevolgd door Pasen (16 en 17 april), zodoende konden wij natuurlijk uw bestelling pas op dinsdag 18 april versturen.

Wellicht heeft u dit niet in de gaten gehad? Wij hopen daarom dat u dan toch begrip heeft voor het later ontvangen van uw bestelling en dat we u toch nog een keer mogen terug zien als klant!

bjorn smit beoordeelde op 2017-05-17

Top

J Klijn beoordeelde op 2017-05-17

Gewoon goed

Patricia van den Ende beoordeelde op 2017-05-17

Hele snelle en goeie levering.

jcps van Rijswijk beoordeelde op 2017-05-17

prima service en snelle levering

M. Proveniers beoordeelde op 2017-05-17

Snele en perfecte levering

Annemarie beoordeelde op 2017-05-17

Prima, bestelling werd na twee dagen geleverd, kon het verloop volgen. Product netjes en stevig verpakt. Alles voldeed aan verwachting.

roan Jansen beoordeelde op 2017-05-17

Helemaal tevreden

Alexander Mulders beoordeelde op 2017-05-17

Super snelle levering en top qualiteit producten

Rien Kikkert beoordeelde op 2017-05-17

Weliswaar een kleine bestelling maar correct en snel uitgeleverd

John Bloem beoordeelde op 2017-05-17

Goed hoor en goeie service :)

Jan Verkaik beoordeelde op 2017-05-17

Supersnelle levering, komen afspraken zorgvuldig na

Alex Voskuil beoordeelde op 2017-05-16

Snel, keurig en correct van bestellen tot afleveren. Toppie!!!!

Thomas Nederlof beoordeelde op 2017-05-16

Bestelling kon mooi bij de kuip worden opgehaald.

Ingrid Jongejans beoordeelde op 2017-05-16

Snelle levering en goed product!

Ben Boeree beoordeelde op 2017-05-16

Alles was prima en snel geregeld.

Tamara Grosjean beoordeelde op 2017-05-16

Snel bezorgd en netjes ingepakt. Ik ben erg blij met de mini dress ze hangen mooi in mijn auto.

C.H. Giskes beoordeelde op 2017-05-16

Op donderdag besteld. Super goeie levering. Zaterdag keurig twee Olli''s bezorgd. Precies op tijd voor het kampioensfeest!