Hesselinklanden 137
7542KH Enschede

Rob Verhoeven beoordeelde op 2017-08-23

Duidelijke bestelprocedure en snelle levering. Ben dan ook zeer tevreden

Dhr Rolf Leutscher beoordeelde op 2017-08-14

Snelle bezorging en goede info gekregen over hoe en wat.

Kristel Dörfel beoordeelde op 2017-07-22

Er ging iets mis bij DHL, maar ik kreeg dezelfde avond nadat ik de mail had verstuurd een mail terug. Goed contact gehad. Uitstekende handschoenen gekocht. Prima webshop!

Remko beoordeelde op 2017-05-18

Super kwaliteit wat Fightgloves te bieden heeft.

marcel - hoogervorst beoordeelde op 2017-04-11

tevreden ,moest iets langer wachten dan verwacht , kwaliteit is top.

Roshan Harkhoe beoordeelde op 2017-01-14

Overzichtelijke webwinkel en top service! Deskundig advies en snelle levering!

Marjolein beoordeelde op 2017-01-13

Onlangs heb ik mma fighing gloves van Venum besteld. De gloves werden na 2 dagen netjes afgeleverd. Sinds dien maak ik er veel gebruik van. Ze zitten niet alleen erg comfortabel maar zijn ook super van kwaliteit! Al met al erg tevreden! 👍

Michael beoordeelde op 2017-01-13

Super fijn advies bij de bokshandschoenen

Lars bouman beoordeelde op 2016-06-24

Handschoenen en handwraps besteld en binnen 2 dagen thuis! Daarna een probleempje met de handwraps maar dit werd ook super opgelost! Nu wachten tot me nieuwe bitje binnenkomt! Super site en zeker een aanrader qua prijs en service!

Murat Son beoordeelde op 2016-06-21

Ik heb via Fightgloves enkele vechtsportartikelen gekocht. De medewerker van fightgloves heeft voor mij een selectie gemaakt en heeft daarbij alleen voor kwaliteit gekozen. Uiteindelijk was ik zelfs goedkoper uit dan mijn eigen lijstje. Super Service (Y)

Frankie beoordeelde op 2016-06-02

Bokshandschoenen besteld van RDX Sports quadcore en een hayabusa broek nadat ik via e-mail om hulp had gevraagd, deze vervolgens supersnel de volgende dag thuis gekregen. Ik heb erg tevreden met fightgloves en ga hier zeker nog een keer bestellen en raad het een ieder aan!

Vishaal beoordeelde op 2016-02-11

Heb de Hayabusa Weld3 MMA Shorts besteld op Fightgloves. Prima service, lekker goedkoop en heel klantvriendelijk. Ga zo door!

Mark Ost beoordeelde op 2016-02-10

Zeer snelle levering van mijn bestelling en snel antwoord op vragen die ik gesteld had. Service was top.

Marloes beoordeelde op 2016-02-10

Na dagenlang op het internet te zoeken naar de ideale bokshandschoen, ben ik uiteindelijk op Fightgloves terecht gekomen, ze hebben de beste prijs en ook nog eens mijn handschoenen gratis bezorgd. Top!

Kirsten Thuy beoordeelde op 2015-11-10

Eerste klant van België en zeer tevreden !
Snelle antwoorden op mails en snelle levering.
Zeer klantvriendelijk en prijzen zijn prima.

Zeker aan te raden !

aki beoordeelde op 2015-11-06

Prima geholpen door het team van Fightgloves met gewoon goed en eerlijk advies. Kleding kwaliteit is ook super!

Joey Grunder beoordeelde op 2015-10-30

Meerdere keren email contact gehad met Fightgloves. Ik ben super geholpen!

Idemisdito beoordeelde op 2015-09-22

Er was een storing, daardoor duurde alles langer, echter pakte ze dit goed op en hebben het op dezelfde dag nog op de bus gedaan :)

Nicole Nijhuis beoordeelde op 2015-02-09

Fightgloves is erg snel met verzenden en de service is ook prima. Ik wist niet goed welke maat handschoenen ik nodig had en ben uitstekend geholpen door Fightgloves! Ben zeer tevreden.

2015