Abel Tasmanstraat 69

Yvonne Clemens beoordeelde op 2018-03-19

Eke Noordhoek Hegt beoordeelde op 2018-03-12

Adrienne van Kuijk beoordeelde op 2018-03-12

C. Vonk-Wander beoordeelde op 2018-03-03

Zeer snelle levering en leuke producten.

Inge Slagman beoordeelde op 2018-02-27

Super leuk. Voor groot en kleine kinderen!

Ankie Den Hertog beoordeelde op 2018-02-27

Goed produkt , snel in huis

Lianne Douma beoordeelde op 2018-02-13

Ellen Ollevier beoordeelde op 2018-02-10

marlies wieringa beoordeelde op 2018-02-08

Leuke producten! Goede prijs!
Springmatras Java gekocht, wat een leuk ding :-) Echt een aanrader. Mijn kinderen zijn 1 en 3, maar een vriendje van 8 springt er ook graag (en hoog!) op.

Op de site staat een fout.
Er staat dat het maken van een afspraak een must is als je wil afhalen, maar er werd niet gereageerd op mijn verzoek om een afspraak. Het maken van een afspraak bleek niet nodig, omdat het magazijn van ma tot vrij altijd gewoon open is.

Tip voor de eigenaar: hang een naambordje bij het magazijn. Ik kon het slecht vinden.

Reactie van Leuk van Lieke:
Goedemiddag mevrouw,

Fijn dat ons speelgoed in de smaak valt bij de kinderen.

Graag wil ik u heel erg bedanken voor de tip.
We hebben de tekst op de website aangepast zodat ook voor toekomstige klanten duidelijk is dat het maken van een afspraak tegenwoordig niet meer nodig is.

Mocht u verder nog tips voor ons hebben horen wij dat graag.

Lieke

M beoordeelde op 2018-02-01

Heel leuk speelgoed, anders dan in de ‘gewone’ winkels. Ik bleef goed op de hoogte van mijn bestelling, deze was snel bij mij thuis

Marjon Haselhorst beoordeelde op 2018-01-29

Merel De groot beoordeelde op 2017-12-22

Ik ben erg tevreden, dankjewel Lieke!

Tania Gamez de Leon beoordeelde op 2017-12-21

Heel tevreden. Product was snel geleverd en de comunicatie menselijk en aardig

Colinda beoordeelde op 2017-12-13

Mooi speelgoed dat je niet zo snel in de winkel vind! De levering is ook supersnel.

Dyonne Loomans beoordeelde op 2017-12-11

AHJ Timmermans beoordeelde op 2017-12-02

heel prettig ook te woord gestaan en duidelijk!
bestelling prima en op tijd uitgevoerd! kom zeker weer terug en vertel het verder!!!

Lieke Poorten beoordeelde op 2017-11-30

Leuk speelgoed, de kinderen zijn er heel blij mee.