WebwinkelKeur

WebwinkelKeur is vernieuwd & verbeterd!

Lancering ledenpagina

Goed nieuws! Na maanden hard werken en een intensieve testperiode is WebwinkelKeur definitief vernieuwd. We hebben onze ledenpagina verbeterd, nieuwe widgets/sidebar, een systeem waarmee je badges kunt verdienen en een vernieuwd logo. Daarmee wordt de nieuwe ledenpagina dé plek waar alle informatie over jouw betrouwbaarheid te vinden is. Vanaf vandaag kun jij als lid gaan genieten van alle mogelijkheden. Benieuwd naar alle veranderingen? Wij zetten ze nog even voor je op een rijtje.

Nieuwe ledenpagina

Misschien ben je tijdens de testperiode al geswitcht naar de nieuwe ledenpagina en heb je ons zelfs feedback gegeven. Daar willen we je graag voor bedanken, want daardoor hebben we hebben een portaal kunnen neerzetten waar we hartstikke trots op zijn.

Nieuwe ledenpagina WebwinkelKeur

Veranderingen ledenpagina

Nu is het moment aangebroken om alle nieuwe mogelijkheden eens onder de loep te nemen. We hebben de veranderingen al eens eerder toegelicht, maar zetten ze nog graag even kort voor je op een rijtje:

Kortom WebwinkelKeur wordt de one-stop plek voor alle informatie rondom de betrouwbaarheid van een webwinkel!

Sneller en makkelijker een review achterlaten via een smartphone

Webshop onderscheiden met badges

Draag jij bij aan een veiligere e-commerce? Onderscheid je je graag van de rest? Dat belonen we graag! Vanaf nu kun jij badges verzamelen die laten zien dat jij er alles aan doet om regels, veiligheid en het vertrouwen van jouw klanten voorop te stellen. We maken onderscheid tussen: geen badges, basisbadges en superbadges. Als je er eentje verdient, wordt deze automatisch getoond op je ledenpagina, waardoor nog meer klanten overtuigd raken dat ze het beste bij jou kunnen shoppen.  Meer weten? Hier vertellen we je alles over welke badges jij in de wacht kunt slepen.

De te verdienen badges worden getoond in onder andere de sidebar

Vernieuwd logo

Het was al lange tijd een wens van zowel ons als jullie: een nieuw logo! Radicale veranderingen hebben we niet doorgevoerd, het logo moet immers herkenbaar blijven. Wel hebben we gekozen voor een beeldmerk dat simpel is, op iedere webpagina past én lekker opvalt bij jouw potentiële klanten.

2010 – 2019

2019 – heden

Nieuwe widgets/sidebar

Bij een nieuw logo horen nieuwe widgets en een nieuwe sidebar. Hiermee kun jij nog beter laten zien dat jij aangesloten bent bij WebwinkelKeur en dus een betrouwbare webshop bent. Je vindt de nieuwe uitingen binnen je dashboard onder ‘Promotie’. Twijfel je nog waar je deze widgets het beste kunt plaatsen? Dan geven we je graag een aantal tips.

Nieuwe sidebar WebwinkelKeur

Nieuwe widget WebwinkelKeur

Visie achter nieuwe ledenpagina

De nieuwe ledenpagina is meer dan een nieuw jasje, er zit uiteraard een idee achter. Traditioneel is een keurmerk een aan- uitsysteem. Je hebt het wel of je hebt het niet. Dat is een wel erg simpele weergave van de werkelijkheid; met ons nieuwe badgesysteem willen we webwinkels die een stapje meer zetten extra belonen.

Daarnaast willen we consumenten 1 plek bieden om alle informatie rondom de betrouwbaarheid van je webwinkel te vinden. Niet langer hoeft een consument te googelen naar (andere) keurmerken, informatie over je webwinkel en reviews. Alles is verzameld op één pagina. Hiermee wordt jouw ledenpagina dé plek om de betrouwbaarheid van je webwinkel te controleren.

Shout out!

Al deze gave innovaties hebben we uiteraard niet zonder extern hulp kunnen realiseren. Daarom willen we via deze weg Web and Brand & Wordlenig extra in het zonnetje zetten om hen te bedanken voor hun expertise, tijd en inzet. Zonder jullie was het niet zo’n mooi eindproduct kunnen worden. Web and Brand ontwierp de nieuwe ledenpagina en het logo, Wordlenig verzorgde de nieuwe sidebar en widget. Onwijs bedankt en tot de volgende toffe samenwerking :).

Wat vind jij van de verbeteringen van WebwinkelKeur? Hopelijk ben jij er net zo blij mee als wij! Als je vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag tussen het vieren dat we live zijn door.

Mobiele versie afsluiten