Alkesingel 2
7927AT Alteveer De Wolden

9,0

Truus Lichtleitner beoordeelde op 2018-04-10

eucalyptus olie was matig heb eerder van australiën gehad die was sterker

raf beoordeelde op 2018-04-07

vlotte levering, prima producten.
een echte aanrader !!!

Loes Bergers beoordeelde op 2018-04-05

Prima webwinkel met heel aardige mensen. Mijn mail werd direct beantwoord en ik had later een prettig, vriendelijk, gesprek over verdere informatie.
Dank jullie wel!

Anja beoordeelde op 2018-03-27

Snelle levering.

Klarissa beoordeelde op 2018-03-23

Ik had de kruikjes besteld en er etherische olie ingedaan. Dit werkt perfect. Heerlijke geur in de wc, badkamer en gang! Niet verwacht dat dit zo goed zou werken. Ik kan ze iedereen aanraden!

PEt beoordeelde op 2018-03-22

Goed

C.M beoordeelde op 2018-03-21

Snel en netjes geleverd ,top

Babs beoordeelde op 2018-03-18

Heerlijke olie, groot assortiment, overzichtelijke site, geen overdosis nieuwsbrieven en reclame.

Eveline Pijnappel beoordeelde op 2018-03-13

Nette snelle levering !!

Mickey van Gendt beoordeelde op 2018-03-12

Ik heb het bestelde binnen gekregen

Brigitte beoordeelde op 2018-03-11

Supersnelle TOP service en goede site, ik kom zeker terug

Maria beoordeelde op 2018-03-08

Perfect.
Snel geleverd.

Van Den Vonder Martine beoordeelde op 2018-03-08

Heel correcte service. Goed verpakt. Minpuntje: etiketten hangen een beetje los. Ik heb schrik dat ze er af gaan vallen.

Hermien leferink smit beoordeelde op 2018-03-07

Heel goed en snelle levering

B Stevens beoordeelde op 2018-02-23

Snelle levering en prima service!

Joyce beoordeelde op 2018-02-19

Snel geleverd, zorgvuldig verpakt, niets beschadigd

Alide beoordeelde op 2018-02-13

Fijne oliën. Geweldig dat je zelf kunt aangeven welke hoeveelheden je wilt hebben of proefmonster. Zo kun je de olie eerst testen of hij bij je past. snelle levering ook.

Rita beoordeelde op 2018-02-10

De Etherische olie is niet wat ik ervan verwacht had, zeer veel druppels nodig in diffuser om maar wat te ruiken,in vergelijking met wat duurdere oliën die ik eerder gebruikte is dit veel minder dus goedkoop is duurkoop in mijn geval

Reactie van Aromaolie.nl:
Beste Rita,

Wat vervelend voor je dat ons product niet is van wat je had verwacht.
Voor ons wel een vervelend en hard oordeel over onze etherische olie.
Voor de duidelijkheid, onze etherische olie is 100% zuivere olie.
Met andere woorden, bestel je lavendel olie als voorbeeld, dat is 100% pure olie geperst uit de lavendelbloesem. Deze geur kun je niet sterker maken, het is zoals het is..100% puur.
Het zou kunnen zijn dat je voorheen geen etherische olie hebt gebruikt maar parfum olie. Dat is een geheel ander product en als je die twee met elkaar gaat vergelijken dan vergelijk je appels met peren.
Jammer ook dat je ook zo'n harde beoordeling gelijk de wereld ingooit zonder navraag aan onze zijde waarom de geur nu zo anders overkomt.
Stel dat het toch je eigen fout is... is dan deze beoordeling terecht?
Wij zijn altijd bereid om te kijken waar het echte probleem nu zit!

Vriendelijke groet
Jaap Pol

E de Vries beoordeelde op 2018-02-09

Goede kwaliteit snelle bezorging

Wendy Jong beoordeelde op 2018-02-06

Goede site en vlugge levering.
Ik had graag de mogelijkheid gehad om een andere dag te laten leveren ivm werk