Alkesingel 2
7927AT Alteveer De Wolden

9,0

Marion van Exter beoordeelde op 2018-06-18

Gemakkelijke website en snelle levering. Ben erg tevreden!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-17

Anoniem beoordeelde op 2018-06-16

Anoniem beoordeelde op 2018-06-12

Stella beoordeelde op 2018-06-11

Veel keuze en mooie oliën en ik had foutje gemaakt tijdens bestelproces. Keurig telefonisch te woord gestaan. Op site goede uitleg over de olie. En netjes verpakt en verstuurd naar Post.NL locatie van mijn keuze na overleg.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-04

Anoniem beoordeelde op 2018-06-03

Marianne Strootman beoordeelde op 2018-05-31

Goede prijs. Snelle levering. Prima.

Fred beoordeelde op 2018-05-31

Alles was goed verpakt en snel geleverd. Fijn dat je kan meteen aangeven om het op een postkantoor te laten bezorgen.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-28

J soares beoordeelde op 2018-05-21

Een aantal oliën besteld, snel en netjes geleverd. En fijne producten.

Marg beoordeelde op 2018-05-20

Snelle levering, duidelijke info...Prima dus!

Anoniem beoordeelde op 2018-05-17

Anoniem beoordeelde op 2018-05-07

Anoniem beoordeelde op 2018-04-28

Anoniem beoordeelde op 2018-04-28

Vlotte levering van proefmonsters.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-24

H.J. beoordeelde op 2018-04-21

Had per ongeluk verkeerde huisnummer ingevoerd, werd meteen opgepakt en dezelfde dag nog uit hun opslag verstuurd

Anoniem beoordeelde op 2018-04-20

Anoniem beoordeelde op 2018-04-17