Verrenieuwstraat 30
4301HZ Zierikzee

8,3

2015

geert beoordeelde op 2015-03-24

Nieuwe lamptransformator besteld. Bleek bij mij niet te werken. Na een e-mail met het probleem kreeg ik goede uitleg waar het aan lag en wat ik zou moeten kopen. Helaas hadden zij het niet. Na retourneren kreeg ik het aankoopbedrag en retourkosten teruggestort.

Ton beoordeelde op 2015-03-07

Begin 2014 heb ik een aantal G4 lampjes besteld (G4 2,5W) en snel geleverd gekregen, samen met een trafo. Alles werk nog uitstekend. In december heb ik halo spotjes gekocht en ben er erg tevreden over. Er kan natuurlijk altijd iets kapot gaan (mijn iPAD is ook in de reparatie), maar blijkbaar levert TopLEDshop wel degelijk de garantie die ze zeggen.

Tom beoordeelde op 2014-11-22

Correcte levering en garantie. Echter heb ik al zeker 6 keer gebruik moeten maken van de garantie. Heb g4 led lampjes gekocht met een led trafo. Echter gaat er om de zoveel tijd een lampje stuk. Kwaliteit laat dus de wensen over.

Jurjen beoordeelde op 2014-09-30

Inmiddels tweemaal een bestelling geplaatst, beide orders zijn goed én snel verwerkt. Beloofde levertijd is kort (zelfde dag verzending), wat ook daadwerkelijk wordt nagekomen. De producten waren netjes en degelijk verpakt. Men gaat ruimhartig om met de afkoelingsperiode - enkele dagen te laat retourneren van een getest product was geen probleem, mijn geld werd netjes teruggestort.

Bert beoordeelde op 2013-01-31

Goede prijs, snelle levering, snel contact bij vragen, kortom:
prima!

HighPowerLed beoordeelde op 2012-04-18

Als wederverkoper van een aantal artikelen moet ik zeggen dat Topledshop een zeer aangename winkel is om mee samen te werken.

www.highpowerled.be

2012