Verrenieuwstraat 30
4301HZ Zierikzee
0111-820382

7,8

Cees Wouters beoordeelde op 2018-10-19

Levering van product zoals beloofd. Dus een tevreden klant.

Ron van den Bosch beoordeelde op 2018-06-19

Ik ben is discussie geraakt met TopLEDshop over de afhandeling van de garantie.
Van een bepaald type LED lamp (TLS 10-6-30-d-001 LED Lamp 230V, 6W, Wit-warmwit, GU10, dimbaar, ceramic) zijn bij mij in een periode varierend van 3 maanden tot bijna 2 jaar 4 lampen van de 21 kapot gegaan. TopLEDshop weigert nu mij nog vervangende lampen te sturen. dat vinden ze te veel gedoe. Ik kan alleen mijn geld voor kapotte exemplaren terug krijgen. Ik ben met de Consumentenbond een klachtenprocedure gestart.

Reactie van Topledshop:
Van dit type lamp hebben we inmiddels meer dan 1750 stuks verkocht en 3 retour ontvangen wegens garantie. Dat is een failure rate van minder dan 0,2%. Bij mijnheer van den Bosch zijn er van zijn order dd 1-juli-2016 4 stuk gegaan. 3 daarvan hebben we onder garantie vervangen, van de vierde hebben we het aankoopbedrag teruggestort. Gezien het aantal defecte lampen bij mijnheer van den Bosch heeft het geen zin steeds lampen op te sturen aangezien die steeds defect raken. Mijnheer van den Bosch had 4 andere lampen van dit type in een armatuur. We hebben deze 4 goede lampen teruggenomen voor 90% van de aanschafprijs.

J. A. Cost Budde beoordeelde op 2018-06-13

Het bestelde werd correct geleverd en het werkt.
Wat wil een mens nog meer.

geert beoordeelde op 2015-03-24

Nieuwe lamptransformator besteld. Bleek bij mij niet te werken. Na een e-mail met het probleem kreeg ik goede uitleg waar het aan lag en wat ik zou moeten kopen. Helaas hadden zij het niet. Na retourneren kreeg ik het aankoopbedrag en retourkosten teruggestort.

Ton beoordeelde op 2015-03-07

Begin 2014 heb ik een aantal G4 lampjes besteld (G4 2,5W) en snel geleverd gekregen, samen met een trafo. Alles werk nog uitstekend. In december heb ik halo spotjes gekocht en ben er erg tevreden over. Er kan natuurlijk altijd iets kapot gaan (mijn iPAD is ook in de reparatie), maar blijkbaar levert TopLEDshop wel degelijk de garantie die ze zeggen.

Tom beoordeelde op 2014-11-22

Correcte levering en garantie. Echter heb ik al zeker 6 keer gebruik moeten maken van de garantie. Heb g4 led lampjes gekocht met een led trafo. Echter gaat er om de zoveel tijd een lampje stuk. Kwaliteit laat dus de wensen over.

Jurjen beoordeelde op 2014-09-30

Inmiddels tweemaal een bestelling geplaatst, beide orders zijn goed én snel verwerkt. Beloofde levertijd is kort (zelfde dag verzending), wat ook daadwerkelijk wordt nagekomen. De producten waren netjes en degelijk verpakt. Men gaat ruimhartig om met de afkoelingsperiode - enkele dagen te laat retourneren van een getest product was geen probleem, mijn geld werd netjes teruggestort.

Bert beoordeelde op 2013-01-31

Goede prijs, snelle levering, snel contact bij vragen, kortom:
prima!

HighPowerLed beoordeelde op 2012-04-18

Als wederverkoper van een aantal artikelen moet ik zeggen dat Topledshop een zeer aangename winkel is om mee samen te werken.

www.highpowerled.be

2012