Topledshop
Ik specialiseer me in het verkopen van kwalitatief goede
LED lampen, zowel via de Webshop als direct naar mensen.
5,9

• Ron
    Review voor Topledshop

Artikel werd snel geleverd, maar bleek een verkeerde kleurtemperatuur. was daarom naast andere ledlampen niet te gebruiken. In originele verpakking retour gestuurd via aanbevolen antwoord nummer.
    Geen enkele reactie van de klantenservice op ettelijke emails in afgelopen weken en telefoon ( wordt niet opgenomen).
    Dit vind ik ontzettend slecht. Ben pissed !! Temeer omdat er op de website staat dat zo'n goede klantenservice bieden.
    Advies niet mee in zee gaan !!!

• RM
    Review voor Topledshop

Bijna nergens te vinden: G10 spots met een 20 graden spreidingshoek dimbaar en betaalbaar. Wel bij Topledshop dus. Prima snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Topledshop?

• Pascal
    Review voor Topledshop

Snelle levering. Lage prijs. Aan te bevelen.

• Janssens
    Review voor Topledshop

De informatie voor de artikelen werd zeer snel geleverd (via e-mail). Ook de levering ging zeer snel!!! Echter de artikelen pasten niet in mijn toepassing.
    Na het terugsturen (binnen een dag) van de totale zending was er plotseling geen enkele reactie meer. Wacht nu inmiddels tevergeefs12 dagen op reactie.
    Telefonisch blijkt er ook geen contact mogelijk.

• Marcel
    Review voor Topledshop

Retourzending wordt niet gecrediteerd en zowel mail als telefoon wordt niet beantwoord.

Beste mijnheer Vriens,

Onze excuses voor onze te late reactie op uw vragen en onze onbereikbaarheid.
    Door persoonlijke omstandigheden, ziekte, grote drukte en Corona kunnen we minder werken.
    gisteren hebben we de retour afgehandeld en het bedrag teruggestort.

Mvg. Frank Meijs

• de vries
    Review voor Topledshop

Geeft geen antwoord op mail en/of telefoon. Retour gezonden producten
    , hoewel ontvangen, worden niet terug betaald. Gewoon een oplichter met mooie woorden of alles naar wens was. Tragisch.

Beste mijnheer de Vries,

Onze excuses voor onze te late reactie op uw retour en onze onbereikbaarheid.
    Het bedrag van € 33,90 is inmiddels overgemaakt naar u via een terugstorting van de originele betaling. De eerstvolgende werkdag zult u de betaling op de rekening aantreffen.

• Bakker
    Review voor Topledshop

groot assortiment en billijke prijzen en keurige verzending.
    wat wil je nog meer?

• Pieter van der Poel

Prima service, billijke prijzen

• Eloy
    Review voor Topledshop

Goede service, bij vragen snel antwoord en komen hun leverafspraken na. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima

• Saskia
    Review voor Topledshop

Telefonisch niet bereikbaar, verder op tijd en snel bezorgd

Antwoord van Topledshop

We hebben het erg druk, meer bestellingen, veel meer vragen en meer retouren omdat mensen iets bestelden dat fout besteld was. Mede door corona kunnen we niet altijd de telefoon opnemen. Mevrouw Sandra heeft 3 mails op vrijdag van ons ontvangen betreft haar order, de laatste was om vrijdag 21:08 uur.
    mvg Frank.

• Dick Teunis
    Review voor Topledshop

Op advies en voorstel van de heer Meijs (de eigenaar??) extra lampen gekocht om dan zelf te bepalen welke kleur het beste waren. Daarna kon alles teruggestuurd worden en zou dit gecrediteerd en uitbetaald worden. Dit is slechts deels gebeurd. Vanaf mei 2020 talloze mails gestuurd, waarop niet gereageerd wordt en ook talloze keren gebeld, maar deze wordt niet beantwoord. Ze lijken wel van de aardbodem te zijn verdwenen.

• Leemans
    Review voor Topledshop

Bedrijf is niet telefonisch te bereiken en belt ook niet terug. Tevens werkte de kortingscode klant niet. In het verleden werd ik wel goed geholpen.

Beste mijnheer Leemans,

het is erg druk, door meer bestellingen, veel meer retouren (niet wegens defecte lampen, maar door fouten bij de bestelling gemaakt) en door Corona gaat alles langzamer.
    De korting code werkt als 8 jaar als u bent ingelogd, zoals ook op het kortingkaartje is vermeld.
    TopLEDshop

• Marcel van der Ploeg
    Review voor Topledshop

Garantie claimen is niet mogelijk. Er wordt niet gereageerd op mail.

• Richard
    Review voor Topledshop

Dit bedrijf loopt weg voor verantwoordelijkheid als er aanspraak wordt gedaan op tekortkomingen in de door hun beschreven productvereisten.
    Verkopen doen ze graag maar nette afhandeling van een klacht kunnen ze nog leren.

• Fred Bunskoek
    Review voor Topledshop

Telefoon en email worden niet beantwoord en retourzendingen worden niet vergoed

• Van R.
    Review voor Topledshop

reageren op e-mail en het verzoek om mee te denken in het defect raken van door TopLedShop geleverde lampen. Reactie en een oplossing blijven uit.

• Leon Alewijnse
    Review voor Topledshop

Fijne hulp via de mail gekregen.

• Timon Nauta
    Review voor Topledshop

Produkten snel geleverd, doch na 1 dag terug gezonden omdat ze niet voldeden aan mijn verwachting. 3 weken later geld nog niet retour, telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet gereageerd. Is hij soms met de noorderzon verdwenen?

Antwoord van Topledshop

Door persoonlijke omstandigheden waren we minder in staat om te werken. Inmiddels is al weer weken geleden deze retourzending afgehandeld.

• Rasschaert Luc
    Review voor Topledshop

Bestelling van +/- 141 euro geplaatst eind april 2019. De led transfo's bleek ik niet te kunnen gebruiken. Alles teruggestuurd in ongeopende verpakking. Mijn geld nooit teruggezien, na verschillende mails gestuurd te hebben. ze hebben bevestigd dat ze wel de retour onvangen hebben !!!

• Emile
    Review voor Topledshop

Vorige week advies gevraagd en via mail reactie ontvangen. Leek een prima deal te worden, echter na de gevraagde foto's te hebben verstuurd geen enkele reactie meer! Niet via mail, niet telefonisch en niet via WhatsApp. Wat is hier aan de hand?