Topledshop
Ik specialiseer me in het verkopen van kwalitatief goede
LED lampen, zowel via de Webshop als direct naar mensen.
6,5

• Bakker
    Review voor Topledshop

groot assortiment en billijke prijzen en keurige verzending.
    wat wil je nog meer?

• Pieter van der Poel

Prima service, billijke prijzen

• Hoe beoordeel je Topledshop?

• Eloy
    Review voor Topledshop

Goede service, bij vragen snel antwoord en komen hun leverafspraken na. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima

• Saskia
    Review voor Topledshop

Telefonisch niet bereikbaar, verder op tijd en snel bezorgd

Antwoord van Topledshop

We hebben het erg druk, meer bestellingen, veel meer vragen en meer retouren omdat mensen iets bestelden dat fout besteld was. Mede door corona kunnen we niet altijd de telefoon opnemen. Mevrouw Sandra heeft 3 mails op vrijdag van ons ontvangen betreft haar order, de laatste was om vrijdag 21:08 uur.
    mvg Frank.

• Dick Teunis
    Review voor Topledshop

Op advies en voorstel van de heer Meijs (de eigenaar??) extra lampen gekocht om dan zelf te bepalen welke kleur het beste waren. Daarna kon alles teruggestuurd worden en zou dit gecrediteerd en uitbetaald worden. Dit is slechts deels gebeurd. Vanaf mei 2020 talloze mails gestuurd, waarop niet gereageerd wordt en ook talloze keren gebeld, maar deze wordt niet beantwoord. Ze lijken wel van de aardbodem te zijn verdwenen.

• Leemans
    Review voor Topledshop

Bedrijf is niet telefonisch te bereiken en belt ook niet terug. Tevens werkte de kortingscode klant niet. In het verleden werd ik wel goed geholpen.

Antwoord van Topledshop

Beste mijnheer Leemans,

het is erg druk, door meer bestellingen, veel meer retouren (niet wegens defecte lampen, maar door fouten bij de bestelling gemaakt) en door Corona gaat alles langzamer.
    De korting code werkt als 8 jaar als u bent ingelogd, zoals ook op het kortingkaartje is vermeld.
    TopLEDshop

• Marcel van der Ploeg
    Review voor Topledshop

Garantie claimen is niet mogelijk. Er wordt niet gereageerd op mail.

• Richard
    Review voor Topledshop

Dit bedrijf loopt weg voor verantwoordelijkheid als er aanspraak wordt gedaan op tekortkomingen in de door hun beschreven productvereisten.
    Verkopen doen ze graag maar nette afhandeling van een klacht kunnen ze nog leren.

• Fred Bunskoek
    Review voor Topledshop

Telefoon en email worden niet beantwoord en retourzendingen worden niet vergoed

• Van R.
    Review voor Topledshop

reageren op e-mail en het verzoek om mee te denken in het defect raken van door TopLedShop geleverde lampen. Reactie en een oplossing blijven uit.