Topledshop
Ik specialiseer me in het verkopen van kwalitatief goede
LED lampen, zowel via de Webshop als direct naar mensen.
6,7

• Marcel van der Ploeg
    Review voor Topledshop

Garantie claimen is niet mogelijk. Er wordt niet gereageerd op mail.

• Richard
    Review voor Topledshop

Dit bedrijf loopt weg voor verantwoordelijkheid als er aanspraak wordt gedaan op tekortkomingen in de door hun beschreven productvereisten. Verkopen doen ze graag maar nette afhandeling van een klacht kunnen ze nog leren.

• Hoe beoordeel je Topledshop?

• Fred Bunskoek
    Review voor Topledshop

Telefoon en email worden niet beantwoord en retourzendingen worden niet vergoed

• Van R.
    Review voor Topledshop

reageren op e-mail en het verzoek om mee te denken in het defect raken van door TopLedShop geleverde lampen. Reactie en een oplossing blijven uit.

• Leon Alewijnse
    Review voor Topledshop

Fijne hulp via de mail gekregen.

• Timon Nauta
    Review voor Topledshop

Produkten snel geleverd, doch na 1 dag terug gezonden omdat ze niet voldeden aan mijn verwachting. 3 weken later geld nog niet retour, telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet gereageerd. Is hij soms met de noorderzon verdwenen?

Antwoord van Topledshop

Door persoonlijke omstandigheden waren we minder in staat om te werken. Inmiddels is al weer weken geleden deze retourzending afgehandeld.

• Rasschaert Luc
    Review voor Topledshop

Bestelling van +/- 141 euro geplaatst eind april 2019. De led transfo's bleek ik niet te kunnen gebruiken. Alles teruggestuurd in ongeopende verpakking. Mijn geld nooit teruggezien, na verschillende mails gestuurd te hebben. ze hebben bevestigd dat ze wel de retour onvangen hebben !!!

• Emile
    Review voor Topledshop

Vorige week advies gevraagd en via mail reactie ontvangen. Leek een prima deal te worden, echter na de gevraagde foto's te hebben verstuurd geen enkele reactie meer! Niet via mail, niet telefonisch en niet via WhatsApp. Wat is hier aan de hand?

• Dick Schellings
    Review voor Topledshop

TopLedShop levert snel en keurig.
    In de LED-wereld ben ik een absolute leek, maar ik heb van dit bedrijf prima ondersteuning gekregen.

• Roel Barkhof
    Review voor Topledshop

lang gezocht naar dimbare led met 10 graden hoek voor spot op beeld. Gevonden bij dit bedrijf en direct twee besteld. Uitstekend verzorgd en snel geleverd.